תורג'מן: הסיכוי שקינדה יעזוב את אשדוד בינואר קטן מאוד

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

המאמן התראיין ב-103FM לפני המשחק מול מכבי חיפה: "גם מפגש מול קבוצה מהליגה השנייה הוא קשה", והתייחס לאפשרות שהקשר המוכשר יעבור לקבוצה גדולה: "לא הטלתי וטו". וגם: מי הכי גדול שאימן כאן?

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תארח ביום שבת (18:15, שידור ישיר בספורט4) את מכבי חיפה, במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל. היום (רביעי) מאמן הקבוצה עמיר תורג'מן דיבר עם 103FM לקראת ההתמודדות מול הירוקים מהכרמל, התקופה הלא טובה שחווה הקבוצה, ההצעה מבית"ר ירושלים וגדי קינדה.

עמיר תורג'מן פתח והתייחס למשחק החשוב מול הירוקים: "זה לא רק משחק נגד מכבי חיפה, אלא זו תקופה שבה אנחנו צריכים לצבור נקודות ולנצח משחקים לא קלים. התקשורת אומרת שמכבי חיפה יריבה קלה, אבל עם כל התקופה הלא טובה שלהם זו קבוצה עם שחקנים טובים. התוצאות שלה לא טובות, אבל אני מסתכל רק עלינו ולא על מכבי חיפה. אנחנו צריכים להגיע למשחק הכי מוכנים שיש כדי להשיג תוצאה טובה. כל משחק מבחינתו הוא מאוד קשה. גם נגד קבוצה מהליגה השנייה נבוא לעבוד קשה. מעבר לעניין המקצועי והטקטי שבשבילו צפיתי בהם לא מעט, אני לא מסתכל על מכבי חיפה".

הסגל הכישרוני והצעיר: "זו נקודה חשובה. במאבקים האלו, כמו במאבקי אליפות, לא מספיק רק הכישרון. יש לנו שחקנים מוכשרים, אבל במשך תקופה לא קצרה היו בעיות מנטליות של התמודדות עם קשיים, ועל זה אנחנו עובדים בצורה חזקה כדי שנהיה תחרותיים תמיד. אנחנו צריכים להיות במשחק גם ברגעים קשים, וזה מה שמעודד מבחינתי. אנחנו מכוונים לשני דברים: ששחקנים יידעו בדיוק מה עליהם לעשות, ושיהיו חזקים מנטלית ועם אופי חזק. שיידעו להיות 'רעים' ובאשדוד אין הרבה שחקנים כאלה – כך אי אפשר להישאר".

האם הוא יכול להשאיר את הקבוצה: "אני לא אדבר על עצמי. אני יודע את העבודה ומה עליי לעשות, אבל הדבר הכי חשוב הוא להוכיח. זאת הדרך. אם דברים יסתדרו יותר או פחות, אני אלמד מפה".

שחקני אשדוד.
שחקני אשדוד. "עובדים על המנטליות" (דני מרון)

הסירוב לבית"ר ירושלים: "כדי באמת לאמן, תנאים סביבתיים זה הדבר הכי חשוב מבחינתי ובאשדוד הרגשתי את זה. זו גם קבוצה ראשונה שלי בליגת העל ואני לא חושב שהיה נכון בשלב הזה לעבור לבית"ר, מכל מני סיבות. הייתה איתם שיחה אחת ואני לא רוצה לדבר על אלי טביב, אבל ברור שבסופו של דבר הוא הבוס. אני לא באמת יודע או נכנס לזה, לי הייתה שיחה מצוינת עם אלי אוחנה וזה לא התפתח. כנראה שגם להם זה לא התאים ואני מכבד את זה ואת האנשים".

המאבק בצמרת: "העומק בשלבים המאוחרים יותר הוא מאוד חשוב, גם כי יש פציעות והרחקות וגם כי יש שחקנים שפחות בכושר או שהעייפות משפיעה. להפועל חיפה נראה לי חסר טיפה עומק בספסל כדי לסחוף אותם. למכבי ת"א, הפועל ב"ש ובית"ר ירושלים יש המון שחקנים טובים. הלוואי שהליגה תמשיך ככה".

טביב ואוחנה. שוחחו עם תורג'מן (ערן לוף)
טביב ואוחנה. שוחחו עם תורג'מן (ערן לוף)

מודל לחיקוי: "אלי גוטמן היה מאוד משמעותי מבחינת סדר וארגון, ואני גם יכול להוסיף את אברהם גרנט שברמה המנטלית מאוד משפיע ומוציא מהשחקנים את המקסימום, בעיקר בזכות שיחות וזה דבר מאוד יפה. ג'ורדי קרויף? דיברנו הרבה על כדורגל והוא מבין ברמה מאוד גבוהה. מרגישים שהשחקנים מחוברים אליו. לדעתי פאולו סוזה ללא ספק המאמן הכי גדול שהיה פה".

הישרדות בליגה: "הבאנו שלושה שחקנים ואני מקווה שנצליח למצוא עוד שחקן התקפה. אם כן זה בהחלט יכול להיות טוב לנו ואנחנו עובדים על זה".

עתידו של גדי קינדה, שהוזכר מספר פעמים כמועמד להצטרף למכבי תל אביב: "אני לא הטלתי וטו, אבל אני חושב שהסיכויים שהוא יעבור בינואר מאוד קטנים. הוא עובר תהליך מאוד יפה, גם בבגרות שלו. הוא שחקן מאוד כישרוני שיכול להתפתח לרמה מאוד מאוד גבוהה".

גדי קינדה. כנראה לא יעזוב בינואר (דני מרון)
לא יגיע למכבי תל אביב בינואר? גדי קינדה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי