טל בן חיים: "ברור שאני רוצה לשחק, גם במכבי וגם בבית"ר יש לי מקום בהרכב"

בן חיים
בן חיים | דני מרון

בלם הצהובים דיבר במסע"ת לקראת המשחק נגד הפועל אשקלון (ראשון, 20:30, ספורט1): "מחמיא לי שקבוצות הצמרת מביעות עניין אבל אני לא יכול לפגוע במועדון הזה". קרויף: "אשקלון היריבה הכי קשה", דסה לא התאמן

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (חמישי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל אשקלון ביום ראשון (20:30, שידור ישיר בספורט1). המאמן ג'ורדי קרויף, והבלם טל בן חיים הגיעו וסיפרו על ההכנות. אלי דסה לא התאמן ועבר טיפולים בחדר ההלבשה.

קרויף פתח: "בוודאי שאנחנו זוכרים את המשחק האחרון נגד אשקלון (2:2) שהיה איבוד נקודות לא נעים. הרגשנו שאיבדנו שתי נקודות ובוודאי שזאת אזהרה. הם קבוצה מאוד מאורגנת ואף פעם לא מפסידים בפער גדול. יריבה שאנחנו מכבדים ומאמן שאנחנו מכבדים".

מכבי חיפה: "במשחק האחרון נראינו טוב. הדבר הכי חשוב זה להיות מוכנים. השחקנים שלנו הם לא נערים שצריכים להוכיח את עצמם, יש לנו סגל ואנו משתמשים בכולם. יש שחקנים שמשחקים יותר אבל בכל מקרה תמיד אמרתי שכולם צריכים להיות מוכנים".

הצבתו של טל בן חיים כמגן: "לא חשבתי על זה אבל זה נכון שהוא עשה זאת בעבר. העמדה של טל היא בלם, אני לא חושב שטל צריך לשחק על הקו, בטח נגד מכבי חיפה ושחקנים כמו ניקיטה רוקאביציה".

הרוטציה: "ככה אנחנו עובדים. כמנהל ספורטיבי אתה רוצה שהכל יעבור, יש לנו שישה זרים. אין לנו שחקנים מרכזיים, כולם שווים והמשמעות של שחקן מרכזי בשבילי היא שונה משל עיתונאים. חייבים להישאר מפוקסים ולעבוד קשה כי זה המפתח לניצחון במשחקים. אשקלון זה המשחק הכי קשה שלנו כרגע. כשמדברים יותר מדי לא מנצחים".

ג'ורדי קרויף (מכבי ת
ג'ורדי קרויף (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

על אלי דסה: "אלי דסה לא מרגיש מאה אחוז כי הוא שיחק הרבה אחרי תקופה ללא משחק. אנחנו צריכים לתת לו זמן לנוח. אנחנו יכולים לשחק עם ארבעה או שלושה שחקני הגנה, תלוי איך נרגיש".

אחרי קרויף, גם בן חיים ענה לשאלות: "המשחק יהיה שונה לחלוטין ממכבי חיפה. יובל נעים מכין את הקבוצה בצורה טובה מאוד וקשה לשחק נגדם, לא קל להבקיע נגדם. הורדנו טיפה את הרגל מהגז במשחק הקודם והם השוו ל-2:2, הוכחנו שאם אנחנו באים בריכוז אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בליגה".


על הפועל באר שבע
: "אני חושב שבית"ר והפועל חיפה עושות עונה טובה מאוד. אנחנו כרגע לא מסתכלים על אף קבוצה אחרת אלא רק על השיפור בשבועות האחרונים".

טל בן חיים (דני מרון)
טל בן חיים (דני מרון)

מעמדו: "אני בחור אמיתי ולא אשקר. כמובן שזאת הרגשה לא נעימה לשבת בחוץ. אני חלק מהקבוצה, כמובן שאני רוצה לשחק בכל משחק אבל יש מאמן שמחליט וצריך לכבד את זה. גדלתי מגיל שש במכבי והשאיפה שלי היא לסיים את הקריירה כאן. מחמיא לי מאוד שקבוצות צמרת מביעות עניין אבל אני מקבל מאות פניות מאוהדים ואני לא יכול לפגוע במועדון הזה. אני חושב שגם פה וגם בבית"ר יש לי מקום לפתוח בהרכב. אני צריך לתמוך בחברים שלי ולהיות מוכן לרגע שהקבוצה תצטרך אותי. הוכחתי בעבר שגם אם אני לא משחק אני מקבל הזדמנויות ולוקח אותן. לא רואה את עצמי עושה מעבר כזה למרות שבכדורגל הכל יכול להיות. חזרתי לישראל כדי לעזור למכבי לזכות בתארים".


המשחק נגד חיפה
: "הספקתי לראות את הגול של וידאר, מהלך גדול שלו. מעבר לגול המהיר הזה אנחנו מראים קבוצה רעבה מה שלא הראינו בתחילת השנה. אנחנו בסגל מלא וכולם מפוקסים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי