סוכנו של פושה: "הוא לא עוזב לשום מקום"

ג'ורדן פושה
ג'ורדן פושה | עדי אבישי

למרות התעניינות מהפועל ת"א ואשקלון, רעננה תקועה בגלל חוזהו של הצרפתי ובמקביל אמורה להיפגש שוב עם סוכנו של ארבייטמן. קורצקי לקראת בני יהודה (שבת, ספורט4): "חייבים המשכיות אחרת לא עשינו כלום"

(גודל טקסט)
הפועל רעננה נתקלת בקשיים גדולים לשחרר את החלוץ הצרפתי ג'ורדן פושה אותו מבקשות לצרף בחלון ההעברות של ינואר הפועל תל אביב והפועל אשקלון. סוכנו של פושה, יונתן בן ברון, אמר אתמול מצרפת: "אין כלום, ג'ורדן לא עובר לשום קבוצה אחרת בישראל מהפועל רעננה. אין על מה לדבר עכשיו".


ברעננה מבקשים לצרף את חלוץ מכבי פ"ת שלומי ארבייטמן, ומבקשים לצרף שחקן זר חלופי אחר. זה לא הולך להיות קל כי חוזהו של פושה, אשר עומד על 150 אלף דולרים לעונה, הוא לשנתיים בלי יכולת לחתוך אותו ללא הסכמתו. הפועל תל אביב התעניינה בפושה אבל החוזה הכבד הביא את בעלי האדומים להמתין עם ההחלטה.



המאמן מנחם קורצקי ממשיך לחפש שחקן זר לעמדת חלוץ האגף, ונכון לעכשיו ברשותו ארבעה מועמדים. היום (חמישי) תתקיים פגישה נוספת בין ראשי רעננה לסוכנו של ארבייטמן כדי לסכם את העברתו. הקשר יובל טיטלמן קיבל הצעה להצטרף לעירוני רמת השרון מהליגה הלאומית אותה מאמן חיים שאבו. היום בשעה 12:00 ישתתפו שחקני הפועל רעננה בטורניר השנתי לזכרו של אופיר שוקר, אחיו של קפטן הקבוצה שניר שוקר. הטורניר יתקיים בתיכון מטרווסט ברעננה.


מיום שבת נכנסים לרצף של שלושה משחקים: מול בני יהודה, סקציה וב"ש שיקבעו את העונה, איך זה ייגמר? מוזמנים להצביע ולא לזכות בפרסים מתנת…

— FC Hapoel-Ra'anana (@HapoelRaananaFC) 17 בינואר 2018



קורצקי דיבר לפני המשחק מול בני יהודה בשבת (18:00, פריצות בספורט4): "הניצחון על אשקלון הוסיף משהו גם מבחינה פסיכולוגית לשחקנים וגם מבחינת אמונה ומצב רוח וגם מבחינת אווירה טובה, אבל אנחנו צריכים להבין שאם אין לזה המשכיות, מבחינתנו לא עשינו שום דבר, אנחנו צריכים ליצור רצף של ניצחונות בשביל לברוח מהתחתית. זאת המטרה העיקרית שלנו ואני מקווה שנעשה את זה כבר בשבת.



"לומדים את בני יהודה כמו שצריך, נבוא מוכנים" (דני מרון)


על השגת ניצחון חוץ במגרש מאוד קשה: "בעקבות אשקלון אנחנו באים עם יותר ביטחון ואמונה למרות שגם בני יהודה היא קבוצה מאוד חזקה שלא נמצאת במקרה במקום בו היא נמצאת בטבלה. בני יהודה מאוד מאורגנת ואיכותית, אנחנו לומדים אותה כמו שצריך ונבוא מוכנים בשביל להשיג את המטרה".


על העומס: "למרות שיש לנו שלושה משחקים בשמונה ימים (בני יהודה, סקציה נס ציונה בגביע ובאר שבע במחזור הליגה הבא), אנחנו כרגע מתרכזים במשחק מול בני יהודה וזה מה שחשוב לנו כרגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי