"רוצה לסיים את העונה טוב, לא חושב על העונה הבאה"

אלון תורג'מן וניר קלינגר
אלון תורג'מן וניר קלינגר | עדי אבישי

הפועל חיפה תפגוש את קריית שמונה (שבת, 16:00, ספורט4), ותורג'מן שלח מסר: "מצפה לכבוש תמיד, אני תמיד לוקח אחריות". קלינגר מתלבט בין פלקשוצ'נקו לאיבנצ'י'ץ'. שמיר ישמש כקפטן, דיניז ישוב למרכז ההגנה?

(גודל טקסט)
התיקו מול הפועל באר שבע השאיר את אנשי הפועל חיפה ברגשות מעורבים. מצד אחד, הקבוצה הציגה משחק איכותי מול הקבוצה הטובה בארץ ומצד היא הייתה הקבוצה הכי קרובה בכדי לגרום להפסד הראשון של באר שבע באצטדיון טרנר. במועדון מקווים כי הקבוצה תמשיך ביכולת הזאת גם בשבת (16:00, ספורט4) מול עירוני קריית שמונה. בהפועל חיפה חושבים כי מדובר בשעה טובה יותר שצפויה למשוך קהל רב לאצטדיון. "מדובר בשעה מצוינת שיכולה להביא גם ילדים ונערים למשחק", אמרו במועדון.


מבחינה מקצועית, חנן ממן ישוב אך עדן בן בסט, שנפצע במהלך המשחק מול באר שבע, ייעדר בשבועיים הקרובים. החיסרון של החלוץ משמעותי כי לאחרונה היה החלוץ בכושר הטוב ביותר שלו מאז פתיחת העונה. אגב, גם בסיבוב הראשון נפצע בן בסט מול האלופה ונעדר משישה משחקים. ניר קלינגר צפוי לעלות עם הרכב דומה לזה שפתח בבאר שבע ורק ההתלבטות תהיה מי יהיה מחליפו של בן בסט. בחיפה מתלבטים בין הקשר מקסים פלקוצ'נקו לבין יוסיפ איבנצ'יץ'. במידה ויוחלט להעלות עם האחרון, אז אלון תורג'מן יהיה זה שימלא את מקומו של בן בסט באגף ואיבנצ'יץ' יפתח במרכז ההתקפה.



תורג'מן דיבר לאחרונה על הבצורת בהבקעת השערים ואמר: "יש תקופה כאלה שאני כובש פחות אבל לדעתי זה לא בצורת. אני מצפה מעצמי לכבוש תמיד אבל אם אני לא כובש אז אני תורם בדברים אחרים משקיע והעובדה שאני מגיע להרבה מצבים ואין לי ספק שאחזור להבקיע". החלוץ מודע לקושי במשחק ולעובדה כי גם לקריית שמונה יש סגל מצוין למרות המיקום בטבלה: "קריית שמונה קבוצה מצוינת שקשה מאוד לשחק מולה ובסיבוב הקודם היה קשה לנצח אותם. אני מאמין שהצוות המקצועי יכין אותנו בצורה הטובה ביותר וניקח את הנקודות בשבת". החלוץ התייחס לחסרונו של בן בסט: "אני תמיד לוקח כמה שיותר אחריות ואשמח לעזור לחברים שלי. נכון שלפעמים עדן חסר או חנן ממן אז ואני נמצא שם לעזור לקבוצה".



אופטימי. תורג'מן (עדי אבישי) 


תורג'מן גם סיפר על שביעות הרצון שלו בהחלטה להגיע להפועל חיפה: "מהרגע הראשון שהגעתי הרגשתי שמדובר במשפחה אחת גדולה והרגשתי ככה גם בחדר ההלבשה וגם על כר הדשא. אני שמח שעשיתי את הבחירה הזאת בזכות ניר ויואב כץ ואני מקווה שנמשיך בעונה הטובה שלנו ונסיים אותה על הצד הטוב ביותר. אני רוצה לסיים את העונה בצורה טובה ועדיין לא חושב על העונה הבאה".


הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו,  שמואל שיימן, רסמוס סטוידטט, רוסלן ברסקי, ראדו גינסארי, חנן ממן, מקסים פלקושצ'נקו (יוסיפ איבנצ'יץ'), אלון תורגמן.



ישוב אל מרכז ההגנה. דיניז (מאור אלקסלסי) 


שמיר יחליף את ניצן כקפטן, דיניז ישוב אל מרכז ההגנה

לאחר תיקו מול בית"ר ירושלים וההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה , הקבוצה של סילבס נחושה לחגוג ניצחון ליגה ראשון מזה חמישה מחזורים. במועדון הצפוני מודעים כי ניצחון בסמי עופר יכול להחזיר את הקבוצה למאבק על הפלייאוף העליון, ואילו הפסד נוסף יגמור את העניין עבור קריית שמונה בליגת העל. 

מבחינה מקצועית תגיע הקבוצה ללא השוער איתמר ניצן, שנפצע מול בית"ר ירושלים וייעדר כחודש ימים. מהדי זועבי יחליף את ניצן בין הקורות ובמועדון סומכים על השוער הצעיר. סילבס החליט כי הקשר עדן שמיר יהיה הקפטן המחליף במקומו של ניצן. בקריית שמונה מעריכים את שמיר ומייעדים לו להנהיג את הקבוצה בשנים הקרובות. מבחינה מקצועית סילבס מתלבט היכן לשלב את ברזילאי מרקוס דיניז, ששיחק בתחילת העונה כבלם אך במשחק הגביע באמצע השבוע שולב כמגן ימני ואף בישל לעומר לקאו. נראה כי דיניז יפתח כבלם ואמיר נאסר יחזור לעמדת המגן הימני. לקאו ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב וגם שגיב יחזקאל, שזכה לדקות בגביע המדינה והרשים יקבל דקות רבות במשחק הליגה הקרוב. אחמד עאבד ימשיך בהרכב הפותח ובשלב זה נראה כי יסיים את העונה בקריית שמונה למרות התעניינות מצד הפועל חיפה ובני סכנין. החלוץ שובל גוזלן, שהיה פצוע באמצע השבוע, צפוי לחזור לחוד. 


הרכב משוער: מהדי זועבי, אמיר נאסר (עידן נחמיאס), קרלוס קוויאר, מרקוס דיניז, מילוש רדובייביץ, עדן שמיר, אפונסו טיירה, אחמד עאבד, עומר לקאו, נייגל האסלבנק, שובל גוזלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי