עאבד הכריע: אשאר בעירוני קריית שמונה עד לסיום העונה

עאבד
עאבד | ערן לוף

אחרי שיחה עם שרצקי, החלוץ שלח מסר. במועדון בטוחים לאחר הניצחון על הפועל חיפה: "חזרנו למאבק על הפלייאוף העליון" והחמיאו להאסלבנק, סילבס הודה: "תחושה של פספוס, היינו יכולים להיות עם יותר נקודות"

(גודל טקסט)

שבועות ארוכים חיכו אנשי עירוני קריית שמונה לחגוג ניצחון ליגה, שהגיע אחרי חמישה מחזורים. במועדון הביעו שביעות רצון לא רק מהניצחון אלא גם מהיכולת וההכנה של הקבוצה. "חזרנו גם למאבק על הפלייאוף העליון. היה שבוע קריטי עבורנו וסיימנו אותו עם שתי ניצחונות" אמרו בסיום במועדון. בנוסף, גם שיבחו את חיים סילבס שהכין טקטית מצוין את הקבוצה ובעיקר שיתק את היתרונות של הפועל חיפה. המאמן הודה בסיום: "ידענו שתמאש מנהל את המשחקים מאחור וניסינו להקשות עליו וידענו גם לסגור את החלק ההתקפי שלהם שכולל את חנן ממן, ראדו גינסארי ואלון תורג'מן. בכל מקרה אני יוצא מהמשחק הזה עם תחושה של פספוס כי יכולנו להיות עם יותר נקודות".

מי שבלט מעל כולם היה נייג'ל האסלבנק, שהביך פעם אחר פעם את ההגנה של חיפה. סילבס: "גם פה אני מרגיש פספוס. ידענו על היכולות שלו ולכן בקיץ שילמנו סכומי עתק בשביל להביא אותו. לצערי רק עכשיו הוא מראה את האיכויות שלו". שחקן נוסף שזכה למחמאות היה החלוץ אחמד עאבד שלאחרונה עלו אופציות כי יעזוב את הקבוצה לטובת הפועל חיפה או בני סכנין שהתעניינו בו. כפי שפורסם בספורט1 בשבוע שעבר, שרצקי הודיע לשחקן כי עאבד לא ישוחרר העונה ואתמול גם החלוץ הודיע חד משמעית. עאבד: "אני אשאר בקריית שמונה עד לסיום העונה".

החלוץ גם התייחס לשיפור ביכולת שלו ואמר: "הייתה לי תקופה פחות טובה בתחילת העונה אבל אני מרגיש שיפור וממשיך להסתכל ממשחק למשחק". מה שפחות שימח את אנשי קריית שמונה זאת הפציעה של מרקוס דיניז, שיעבור בדיקה בימים הקרובים. דיניז ככל הנראה סובל ממתיחה וייעדר בשבועיים הקרובים. סילבס התייחס להצבתו של דיניז לאחרונה כמגן ולא כבלם. סילבס: "היינו בתקופה פחות טובה לאחרונה והחלטנו לנסות ולשנות. דיניז שיחק כבר כמגן בעבר וביחד עם זאת הרווחנו את עידן נחמיאס כבלם".


לא הולך לשום מקום. עאבד (ערן לוף) 

בנושא אחר, קרלוס קוויאר הביע לאחרונה אי שביעות רצון מהמעבר לצפון ואף ערך שיחה אישית עם סילבס בה העלה אפשרות לעזוב את הקבוצה. המאמן הסביר לספרדי את חשיבותו בקריית שמונה, והודיע כי מבחינתו הוא רוצה שיישאר אך ההחלטה הסופית תהיה של שרצקי. בסביבתו של קוויאר סיפרו כי הוא מתכוון לכבד את חוזהו עד לסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי