תורג'מן: לאף אחד אין מקום מובטח, רוצים לצרף קשר

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

תחושות מעורבות באשדוד אחרי ה-0:0 מול מכבי חיפה, ובמועדון הסבירו: "רוח חדשה נושבת, השינוי כבר מורגש". מחמאות לפיליפנקה ופיבן, תורג'מן הסביר: "נחלק כוחות לקראת גביע המדינה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

תחושות מעורבות במ.ס. אשדוד אחרי ה-0:0 אמש (שבת) מול מכבי חיפה. מצד אחד, הקבוצה הצליחה לקטוע רצף בן 14 משחקים בהן היא ספגה לפחות שער אחד, ומצד שני – המארחת הייתה קרובה להכריע את המפגש באצטדיון הי"א. במועדון הסבירו: "רוח חדשה נושבת בקבוצה, והשינוי כבר מורגש".
המפגש מול הירוקים הוכיח כי הדרישות של עמיר תורג'מן לנוע ללא הפסקה ולסייע למשחק ההגנה, הובילו אותו להותיר את בלסינג אלקה מחוץ להרכב. החלוץ הצטרף לגדי קינדה ואדליסון באהיה, ששילמו על המקום בהרכב שלהם העונה בעקבות אי מילוי ההוראות של המאמן.

תורג'מן הסביר בסיום: "לאף אחד אין מקום מובטח, ומי שלא ירוץ לא ישחק. מ.ס. אשדוד היא לא הפועל באר שבע, כשיש לה את טוני וואקמה או מכבי תל אביב, שמשחקת עם שני חלוצים שעושים פחות הגנה". מי שזכו למירב המחמאות הם שחר פיבן ואיגור פיליפנקה: "איגור הוא מקצוען אמיתי, שמכוון את החברים שלו ונותן את הלב. פיבן מוסיף לנו המון. מחכה לנו שבוע קשה ונחלק כוחות לקראת המשחק מול מכבי נתניה בגביע המדינה והמפגש מול הפועל אשקלון בליגה".

על המאזן הביתי המאכזב של קבוצתו, שעדיין לא ניצחה העונה בי"א, סיפר תורג'מן: "היו לנו התקפות מעבר טובות, ועם קצת יותר אמונה היינו מנצחים. אנחנו ננצח בהמשך בבית, ונמשיך להשתפר דרך האימונים". לגבי החיזוק של אשדוד: "המטרה היא לצרף קשר, אבל לא נעשה את זה בכוח. הליגה היא הלחם והחמאה שלנו, אבל אנחנו רוצים גם להמשיך בגביע המדינה".

אופטימי. תורג'מן (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי