עלי מוחמד חתם על חוזה חדש בנתניה, סעיף השחרור בוטל

עלי מוחמד
עלי מוחמד | צילום: מכבי נתניה - האתר הרשמי

כפי שפורסם בספורט1, הקשר מניז'ר ימשיך אצל היהלומים: "שמח להישאר". במועדון מנסים לצרף את בן הרוש, כאשר גם שמו של אבו-עביד עלה. ריביירו, שמבוקש בדילה גורי, צפוי להישאר. וגם: התפקיד החדש של ישראל זביטי

(גודל טקסט)
כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מכבי נתניה הודיעה היום (שני) על הישארותו של עלי מוחמד בחוזה לשלוש שנים נוספות. למעשה, נתניה פתחה את חוזהו של הקשר, שחתום עד קיץ 2020, ושדרגה משמעותית את שכרו. כזכור, הבוקר פרסמנו שהחוזה החדש נמצא על סף חתימה. 


לאחר החתימה, אמר השחקן לאתר הרשמי של הקבוצה: "שמח להישאר במקום שנתן לי את הבמה וקידם אותי. מודה לסלובו, שי והצוות הניהולי על האמון ומבטיח לחזור במהרה לכר הדשא ולשמח את האוהדים הנפלאים שלנו".



במסגרת החוזה החדש, סעיף השחרור בוטל, כך שכל הצעה שתגיע תהיה לשיקולם של אנשי המועדון. מדובר בהישג גדול לנתניה בגזרת השחקן, שהיה מבוקש על ידי לא מעט קבוצות בכירות בכדורגל הישראלי. הקשר, שמחלים מפציעה, עשוי לקבל דקות במחזור הבא מול בית"ר ירושלים. 


עלי מוחמד (מכבי נתניה, האתר הרשמי)
עלי מוחמד (מכבי נתניה, האתר הרשמי)

בקבוצה לא יצאו מאוכזבים יותר מדי לאחר תוצאת התיקו 1:1 אמש (ראשון) עם מכבי פתח תקווה. למרות יכולת לא מרשימה, הנתנייתים נהנו ממזל רב בדמות החמצות של היריבה, ולמרות שגם הקבוצה מעיר היהלומים פספסה הזדמנות לנצח בסיום, העובדה כי הפער מהמקום השביעי נותר על שש נקודות, סיפקה את אנשי המועדון.


נתניה שיחקה ללא ערן לוי וטים הויבך החולים, אך מי שזכה למחמאות היה הבלם דודי תירם, שנכנס כמחליף וכבש שער יפה: "חוץ מדודי תירם, אף אחד לא האמין שהוא יכול לעשות את מה שהוא עשה. כל מה שדודי תירם עושה במהלך השנה זה סוג של בונבוניירה", פרגן המאמן שי ברדה.


מי שעוד זכה למחמאות על משחקו היה הקשר לאנדרו ריביירו: "דווקא כרגע, ללא ערן ועלי שאיתם המשחק מבוסס על מעבר מהיר, לאו משתלב יותר כי המשחק שלנו לאחרונה הוא יותר לרגל", אמרו בקבוצה. למרות שהיה נראה שריביירו יושאל וגם דילה גורי התעניינה בשירותיו, הברזילאי צפוי להישאר בקבוצה וזאת לאור השיפור ביכולתו.


קשר הרכש ג'ייק רוז'נסקי לא עבר בבקרה התקציבית ולכן לא היה בסגל, אך הוא צפוי להיות בסגל למשחק הליגה הבא מול בית"ר ירושלים ואולי אף למשחק הגביע מול אשדוד. אגב, רוזנסקי נבחר בסוף השבוע במקום ה-44 בדראפט ה-MLS על ידי קולומבוס קרו, שתחזיק בזכויות עליו אם יחזור לארה"ב. 




"אף אחד לא האמין שהוא יכול לעשות את זה". תירם חוגג (יוני אריאלי)


למשחק הגביע ביום רביעי צפויים לחזור הקפטן החולה ערן לוי וגם הבלם טים הויבך שלא חש אמש בטוב וביקש לא לשחק. ניקו אולסק, שצבר חמישה כרטיסים צהובים ייעדר, ודן גלזר צפוי לפתוח במקומו.



עלי מוחמד ברגע הפציעה. בקרוב חזרה לדשא וחוזה חדש (אודי ציטיאט)


מה בנוגע לרכש? כפי שפרסמנו אמש, בנתניה הבינו כי חן דילמוני לא ישוחרר ככל הנראה מבית"ר ירושלים, במועדון עברו לאופציית הבאה: עומרי בן הרוש. השכר שמרוויח בן הרוש בחיפה גבוה ביחס למשכורות אשר משלמים בנתניה, אך במועדון מקווים שהמגן השמאלי, שגדל במועדון מוכן יהיה להתפשר כדי לחזור. בנוסף, שם נוסף שאת צירופו בדקה נתניה, הוא שחקנה של עירוני ק"ש, איאד אבו עביד, ששיחק בקבוצה הבוגרת בתחילת דרכו ולא זוכה לדקות משחק אצל חיים סילבס.


במקביל, בתקופה האחרונה הוחלט שישראל זביטי, שחקן העבר של המועדון ומי שאימן במחלקת הנוער, ימונה לאחראי הכישרונות מהליגות הנמוכות. בנתניה קיבלו החלטה עקרונית למצוא שחקנים אשר יתאימו למועדון וישתלבו בו, ובשיתוף עם צמד המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, הוחלט כי זביטי יהיה אחראי על איתורם.



דראפיץ' וברדה. מרחיבים את הצוות למען העתיד (דני מרון)


דודי תירם
, כובש השער סיכם: "גם באימונים יוצא לי לפעמים להבקיע די הרבה. אני שמח שזה יצא גם במשחק. זה לא היה מקרי. הייתי מוכן כמחליף כי בכל משחק שאני יושב בספסל אני מוכן שיקראו לי עם מגנים ושרוכים קשורים. אנחנו לא כ"כ מרוצים מכל התקופה האחרונה. הרבה זמן לא ניצחנו והגיע הזמן שנביא את הנקודות כי אנחנו רוצים להתקדם לפלייאוף העליון ובקצב הזה זה לא יקרה".


על תפקודו: "יש פה שני בלמים זרים מעולים. יש את טים שהגיע מהבונדסליגה שכל מילה מיותרת על הליגה הזאת. ברנקו בלם קרואטי עם יסודות מדהימים של הגנה והוא קילר אמיתי. שיתוף הפעולה כל פעם משתנה, אבל עובדים עם כל אחד".


משחק הגביע: "אני חושב שגם אשדוד לא ניצחה כמה משחקים וגם הם לדעתי לא בתקופה טובה. הכל תלוי בנו כמו בכל משחק שאנחנו באים מפוקסים. גם המשחק הבא יהיה תלוי בנו".


מחאת הקהל: "ברור שלקהל שלנו יש תמיכה אדירה. אנחנו שמים לב לזה במשחקי באים שהם ממלאים את האצטדיון ואין לנו רגע להוריד את הרגל מהגז כי הם איתנו כל הזמן. חבל מאוד שלא כולם היו איתנו, אבל אני מבין שזה לא היה תלוי בהלם ושזוהי מחאה הוגנת. אנחנו מאחוריהם בכל מה שצריך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי