גילי ורמוט מתקרב להפועל חיפה, עדיין לא הושג סיכום

ורמוט
ורמוט | אודי ציטיאט

אביו של קשר מכבי חיפה שוחח עם כץ, שהציע לו חוזה לשנה וחצי בזמן שהקשר דורש בשנה נוספת. צירופו של ורמוט עשוי לסלול את דרכו של ממן להפועל באר שבע כבר בינואר. חוזים חדשים יוצעו לזרים ולתורג'מן

(גודל טקסט)
חנן ממן מתקרב בצעדי ענק להפועל באר שבע, וכעת גם בהפועל חיפה מפנימים שהקשר לא ימשיך בכרמל לעונה נוספת – אבל השאלה הגדולה היא אם העסקה תתבצע כבר בשבוע הקרוב או שמא בתום העונה, אז יהיה שחקן חופשי.


כפי שפרסמנו אמש (ראשון), חנן ממן סיכם את תנאיו בשורות האלופה, שמצדה מוכנה לפצות את הפועל חיפה כדי להעבירו בימים הקרובים ולא לחכות לקיץ. בחיפה סיפרו הבוקר כי בשלב זה לא התקבלה החלטה מתי להעביר את השחקן.



במקביל, הקשר גילי ורמוט מתקרב להפועל חיפה. לפני פחות משעה נפגש אביו של השחקן, יעקב, עם הבעלים יואב כץ והצדדים דנו בחוזה. כפי שכתבנו מוקדם יותר בשיחה בין הצדדים הקשר דרש חוזה לשנתיים וחצי ואילו כץ מעוניין בחוזה לעונה וחצי בלבד. הצדדים צפויים לקיים עוד שיחות ביומיים הקרובים כדי להגיע להסכם והפתרון לסוגיה יהיה אופציה שתתבסס על דקות המשחק של הקשר ועל תרומתו לקבוצה. "גילי יגיע להיות שחקן משמעותי בסגל וחשיבותו תהיה רבה. שני הצדדים רוצים בעסקה כך שהפערים ניתנים לגישור אבל טרם הושג סיכום", אמר מקורב לעסקה. 


עוד לפני הפגישה, במועדון היו בטוחים כי מעבר מיידי של ממן, בשל החיסכון הכלכלי אם יימכר, עשוי לגרום לבעלי הפועל חיפה להגדיל את ההצעה לקשר. "השיחה בין כץ לוורמוט תכריע את עתידו של ממן בקבוצה", אמרו הבוקר במועדון והוסיפו, "ורמוט הוא כוכב כדורגל ושחקן לא פחות מוכשר ומשמעותי מחנן ממן". 




ממן. עתידו עשוי להשפיע גם על גילי ורמוט (ערן לוף)


מוקדם יותר, בסביבתו של ורמוט סיפרו כי השיקול של השחקן לעבור הוא לא רק מקצועי ואומנם החוזה במכבי חיפה גדול יותר ממה שיוצע לו על ידי כץ, אך החוזה בנוי על נקודות ובחודשים האחרונים השחקן נפגע משמעותית מהתוצאות הלא טובות של קבוצתו. אם ורמוט לא יסכים להגיע כעת וירצה להישאר אצל הירוקים, אז כץ ירצה להשאיר את ממן עד לסיום העונה. מי שפחות משתכנע מהעניין הוא המאמן ניר קלינגר שלא ירצה להשאיר בקבוצה שחקן שיודע כי יעזוב בסיום העונה. בכל מקרה ההחלטה בנושא צפויה להתקבל לאחר משחק הגביע מחר מול הפועל עכו.


על רקע מעברו של חנן ממן להפועל באר שבע, ערך הבוקר השחקן אימון מלא – באימון המסכם כמובן לקראת עכו בגביע. ממן עצמו לא תורגל בהרכב ונראה כי בצוות המקצועי מתלבטים לגבי עתידו, גם אם ירצה לעבור רק בקיץ. כפי שנכתב לעיל, ניר קלינגר מעדיף לשחרר את השחקן כבר עכשיו ולקבל במקומו שחקן אחר שיהיה במועדון בשנים הקרובות. "הראש של ממן יהיה בעונה הבאה וזה אומר הכול", אמרו היום בחיפה.


מעבר לעדן בן בסט הפצוע, מהמשחק מחר ייעדרו הבלם גבריאל תמאש (שספג אדום) והקשר רסמוס סיוסטדט (צבר חמישה צהובים). צמד הזרים ריקו מטרסקי ויוסיפ איבנצ'יץ' ייערכו בכורה בהרכב. עדיין לא הוחלט מי יפתח בשער כאשר יש נכונות לתת הזדמנות לרן קדוש.



קלינגר. גם אם ממן יישאר, הוא עשוי לרדת לספסל (דני מרון)


בכל מקרה בימים הקרובים ישוחח כץ גם הבלם הרומני גבריאל תמאש, הקשר השוודי רסמוס סיוסטדט, המגן שמואל שיימן והחלוצים ראדו גנסארי ואלון תורג'מן. כולם מסיימים את החוזה בתום העונה וכץ צפוי להציע להם חודש חדש שאורכו יהיה לפחות שנתיים.


הרכב משוער
: רן קדוש (ארנסטס שטקוס), דור מלול, ניסו קפילוטו, ריקו מיטרבסקי, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, גל אראל, מקסים פלקושצ'נקו, ראדו גנסארי, אלון תורג'מן, יוסיפ איבנצ'יץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי