נמני: אליפות שלישית לב"ש תפגע קשות במכבי תל אביב

ג'ורדי קרויף עם קרלוס גרסיה
ג'ורדי קרויף עם קרלוס גרסיה | ערן לוף

סוכן השחקנים בראיון ל-103FM על קרב האליפות: "אם הצהובים ישמרו על יציבות, יהיה לנו מאבק עד הסוף. בטוח שהאלופה תחזור לעניינים". מעמדו של בניון: "יש לו חוזה עד לסוף העונה", וגם: השאיפות של טביב וברקת

(גודל טקסט)

חלון ההעברות מתקרב לסיומו, והיום (שני) אבי נמני עלה לראיון ב-103FM ובמהלכו סיפר על אפשרויות החיזוק של מכבי תל אביב, הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים ועתידו של יוסי בניון בבירה.

נמני פתח את הראיון והתייחס למאבק האליפות: "יש מבחן תוצאה. אם מכבי תל אביב לא תיקח אליפות, זה כישלון. ואם היא תצליח לזכות בתואר, זו הצלחה. ההבדלים בין התקציב של מכבי תל אביב להפועל באר שבע לא כאלו גדולים. מכבי תל אביב יצאה לריצה מאוד משכנעת, והיא חזרה לפסגה. אם מכבי תמשיך לשמור על היציבות הזו, יהיה לנו מאבק צמוד עד הסוף. אני בטוח שגם הפועל באר שבע, שנמצאת במומנטום שלילי, תחזור לעניינים ויהיה לנו מאבק עד הסוף. הלוואי וגם בית"ר ירושלים תהיה קרובה".


המצב של האלופה
: "קודם כל, אני חושב שבאר שבע מתכננת להביא שחקנים והשאלה היא מי הם השחקנים. אם לא מביאים שחקנים שיעשו את ההבדל, אין סיבה להביא אותם. אתם שוכחים שהביאו בקיץ את תומאש פקהארט ואיסק קואנקה. צריך למצוא להם תחליפים, ומישהו יצטרך לשלם את השכר שלהם במקרה והם עוזבים. יש שחקנים טובים להביא. העונה הזו היא סופר קריטית לבאר שבע ומכבי תל אביב. אם באר שבע תצליח לעשות שני שינויים ולפגוע בינגו עם החיזוק, שיעשה את ההבדל וככה היא תוכל לרוץ עד הסוף. אם היא לא תצליח להשתדרג, זה ייפגע בה לטווח הארוך. אם באר שבע תזכה בפעם השלישית ברציפות, זה ייפגע בצורה קשה במכבי תל אביב". 

החיזוק של אלי טביב: "אני בטוח שהסכומים שמפרסמים לא נכונים בנוגע לטביב והחיזוק של בית"ר".

מעמדו של יוסי בניון: "יש לו חוזה עד סוף העונה. כל מי שמחליט לא לתת ליוסי לשחק, זו ההחלטה שלו וזה בסדר. אני לא אגיד מה שאני לא יודע. לא היה מפגש בין בניון, טביב ואיתי. השורה התחתונה שבניון הוא שחקן בית"ר עד לסיום העונה, הוא אוהב את בית"ר. יוסי לא סיפר על אף חלום לחזור למכבי חיפה".

נשאר בבירה. בניון (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי