"אם אוחנה יוכיח שהוא מוכן, הוא יהיה בסגל ואולי בהרכב"

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | דני מרון

לקראת המפגש מול רעננה (שבת, 20:15, ספורט4), בהפועל באר שבע מנסים לשדר עסקים כרגיל: "הוא תחת חוזה, ואף קבוצה לא פנתה אלינו לגבי מיכאל". מאמץ להיפרד מקואנקה, קורצקי מתלבט בין ויסקארה לצור

(גודל טקסט)
בצל פרשת מיכאל אוחנה, השלימה הפועל באר שבע את הכנותיה לקראת משחקה מחר (שבת, 20:15, ספורט4) מול הפועל רעננה. בדומה למתקפה הקודמת של מקורבי הקשר, גם הפעם מנסים לשדר עסקים כרגיל בבירת הנגב. "אם אוחנה יוכיח שהוא מוכן למשחק, מבחינה מקצועית ומנטלית, הוא יהיה בסגל ואולי גם בהרכב. אצל ברק בכר רק השיקולים המקצועיים משחקים תפקיד", אמרו בטרנר.


רק לאחר המשחק יוחלט כיצד לטפל בסוגיית החוזה של הרכש האשדודי ובשאר הנושאים שהעלה אביו אילן אוחנה, שדורש לקבל לידיו עותק מהסכם המכירה של בנו מאשדוד לבאר שבע. שדרוג חוזהו של מיכאל, שאינו מן המרוויחים הגדולים בקבוצה, אף הוא נכלל ברשימת הטענות של בני משפחתו. "אוחנה הוא שחקן תחת חוזה והוא שייך להפועל באר שבע. אף קבוצה לא פנתה אלינו בעניינו, כך שמבחינתנו ממשיכים הלאה", ציינו במועדון.



מול העיסוק בפרשה המכבידה, שואבים עידוד אצל האדומים מהגעתו של חנן ממן בעיתוי הנוכחי בדיוק בהתאם לתרחישים הכי אופטימיים. הרכש החדש הספיק להתאמן עם חבריו החדשים, ואם לא יכלל כבר מחר בסגל הוא צפוי לרשום דקות ראשונות במשחק העונה מול מכבי תל אביב בעוד כעשרה ימים. בקבוצה בונים על ממן בתור מי שיספק כדורי עומק לחלוצים ויכנס לנעליו של מאור בוזגלו בתפקיד בועט הכדורים החופשיים. מצד שני עדיין לא ברור כיצד ישפיע פסטיבל ממן על מעמדו של מהראן ראדי, שהיה עד לא מכבר האיש למשימות מיוחדות, וטרם קיבל הצעה מסודרת להאריך את חוזהו שיסתיים בתום העונה. 



יחזור לשחק? אוחנה (דני מרון)


בכר אמר לקראת המשחק: "אנחנו משחקים נגד קבוצה שהביאה מאמן חדש והתחברה במחזורים האחרונים. הם באמת נראים טוב ואני צופה משחק קשה נגדם". אצל האדומים טרם נאמרה המילה האחרונה בנושא הרכש, ופועלים לצרף זר נוסף. עד סגירת החלון יעבדו בהילוך גבוה על מציאת קבוצה לאיסאק קואנקה, כזו שתהיה מסוגלת לשאת בחלק משמעותי מעלויות שכרו, כשהכיוון הכללי הוא ספורטינג חיחון מהליגה הספרדית השנייה. במידה והמהלך לא יסתייע, תישקל אפשרות להקפיא את מיחאי קורהוט שאמור לעבור ניתוח בברכו, מה שיצריך תקופת החלמה לא קצרה.


ניקוליץ', אבוחציה ושוקרני יחזרו להרכב
בהפועל רעננה מרוכזים במפגש בבאר שבע כאשר במועדון הניחו בצד את העיסוק בהגרלת רבע גמר גביע המדינה מול מ.ס. אשדוד. בקבוצה טוענים כי ניתן לחזור עם נקודות מאצטדיון טרנר, ולמנחם קורצקי יש התלבטות לגבי עמדת השוער ועדיין לא ברור עם גיירמו ויסקארה ימשיך בין הקורות, או יפנה את מקומו לאסף צור. 


מי שבוודאות ישובו להרכב עם נמניה ניקוליץ', שמעון אבוחצירה, רועי שוקרני ועמנואל אמבולה – שנחו מול עירוני נס ציונה בגביע. קורצקי סיפר לקראת המפגש בבירת הנגב: "זה אחד המשחקים הכי קשים בליגה, במיוחד בטרנר. נבוא מוכנים ונעשה את המקסימום כדי לחזור עם נקודות". מוחמד שכרהוסיף: "באים לתת הכול, כדי לצאת משם עם תוצאה טובה. השער שכבשתי בגביע זו רק ההתחלה בשבילי העונה". בינתיים, במועדון ממשיכים לפעול כדי לחזק את הסגל. שלומי ארבייטמן סיכם את תנאיו ויעזוב את מכבי פתח תקווה כאשר גם מוחמד כליבאת צפוי להגיע, כשיש הבנה עקרונית בינו ובין רעננה. במועדון מודעים לכך כי המעבר של ג'ורדן פושה לבני סכנין, יסלול את דרכם של השניים לסגל של קורצקי. 


הרכב משוער: גיירמו ויסקארה (אוהד צור), עדי נמני, בן והבה, מוחמד עלי קאמרה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, רועי שוקרני (אלי בבייב), נימניה ניקוליץ', שניר שוקר (כרם ארשיד), מוחמד שכר, שמעון אבוחצירה.



יעזור לקורצקי? ארבייטמן (אודי צטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי