בני סכנין צירפה את פושה, כליבאת צפוי להגיע לרעננה

ג'ורדן פושה מול בוריס קליימן
ג'ורדן פושה מול בוריס קליימן | יוני אריאלי

מלך שערי הליגה הלאומית אשתקד, הפך לחיזוק הראשון של בנין וחתם לשנה וחצי, שעדיין נחוש לצרף קשר זר. כליבאת, שסבל לאחרונה מפציעה, צפוי לחזק את הסגל של קורצקי

(גודל טקסט)

בני סכנין הודיעה היום (שישי) באופן רשמי על צירופו של ג'ורדן פושה, שחתם לשנה וחצי. החלוץ, שהגיע להפועל רעננה בתחילת העונה, הפך לחיזוק הראשון של הקבוצה בעידן טל בנין. פושה, שהיה מלך שערי הליגה הלאומית במדי מכבי הרצליה, קיווה לעשות את הקפיצה מדי הקבוצה מהשרון, אולם התקשה לשחזר את יכולתו מהעונה הקודמת וכעת הוא ינסה לסייע לבנין. מאמן סכנין העדיף לצרף את החלוץ, שמכיר היטב את ישראל, ולא יסבול מקשיי התאקלמות. סכנין תשלם את מרבית שכרו של החלוץ, שכבש שלושה שערים העונה, כאשר רעננה תשלים את ההפרש.

מי שצפוי לעשות את הדרך ההפוכה לסגל של מנחם קורצקי הוא מוחמד כליבאת. החלוץ, שהגיע לסכנין מרעננה, מעוניין לשוב לקבוצה מהשרון וקיבל את האישור מסכנין לנהל מגעים עם הקבוצה מהשרון. כליבאת סבל לאחרונה מפציעה, שהשביתה אותו לחודש. בסכנין לא מתכוונים להסתפק בפושה, וינסו לצרף קשר זר נוסף. אנטו פאליץ', ששוחרר ממוסקורן הבלגית, הרשים באימונים אולם מלבדו יש שנים מועמדים נוספים.  




יעד חדש. פושה (יוני אריאלי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי