בניון נפרד מאוהדי בית"ר ירושלים: "קרו דברים מסיבות לא ברורות"

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

הקשר יגיע מחר למתחם האימונים בית וגן כדי להיפרד מחבריו לקבוצה ולאסוף את חפציו, אבל עוד קודם לכן פרסם מכתב מרגש באינסטגרם: "בחודשים האחרונים ניסיתי הכל על מנת שלא נגיע למצב הזה"

(גודל טקסט)

יוסי בניון עוזב את בית"ר ירושלים, והפעם אפשר לומר שזה רשמי. אחרי שבועות רבים בהם בחר לשתוק, קשר בית"ר ירושלים בחצי העונה פרסם הודעה באמצעות חשבון האינסטגרם וכתב לאוהדים: "עשיתי הכל כדי שלא נגיע למצב הזה". בניון יגיע כבר מחר (שבת) למתחם האימונים בית וגן, שם ייפרד מחבריו לקבוצה בחצי העונה האחרונה ויאסוף את חפציו.

"אני לא יודע מאיפה להתחיל", פתח בניון, "תמיד כשהגעתי למקום חדש זכיתי למערכת יחסים מיוחדת עם הקהל. היו לנו רגעים נפלאים של זכיות גדולות בתארים, שערים, בישולים וזה מה שגרם לאהבה הגדולה בכל מקום. לצערי לא זכיתי להעניק לכם הרבה רגעים כאלה – אבל זכיתי להמון רגעים מכם. תמיד סיפרו לי עליכם, שמעתי מהצד השני של המגרש איך אתם מטריפים את הקבוצה, איך אתם הופכים את השחקנים שלכם למכונות לחימה במגרש ולאנשים שנותנים את כל הלב על המגרש.

"מסיבות שלא ברורות לי, קרו דברים שאינני מעוניין לפתוח על מנת לא לפגוע בחברים שלי לקבוצה, במערכת הזאת ובקבוצת בית"ר ירושלים שחשובה לכל כך הרבה אנשים טובים. עם יד על הלב, בחודשים האחרונים ניסיתי הכל על מנת שלא נגיע למצב הזה. אני עומד ומצדיע לכם על כל מה שהייתם לי בתקופה האחרונה – כל הודעה שקיבלתי, כל צעקה מהיציע וכל מחיאת כף. מהרגע הראשון שהרמתם אותי על הכתפיים בבית וגן, על התמיכה במשחקים, על התמיכה ברגעים הקשים, על העמידה מאחורי ברגע שכולם ניסו לסכסך בינינו.


בניון על כתפי האוהדים באימון הבכורה. הודה להם מכל הלב (דני מרון)

"ריגשתם אותי, נתתם לי הרגשה שקשה להסביר. אתם תופסים פינה גדולה בלב שלי, אני אוהב אתכם אהבה גדולה ואני מאחל לעצמי שמישהו שם למעלה יגרום לזה שעוד ניפגש ונעשה דברים גדולים ביחד. שלכם, יוסי בניון". 

כפי שפרסמנו ביממה האחרונה, במכבי פתח תקווה אמנם הבהירו כי לא יפנו בשנית לבניון, אחרי שהקשר דחה הצעה לפני כחודש וחצי, אולם המאמן שרון מימר מעוניין בצירופו. בהפועל חיפה לעומת זאת עוקבים מקרוב ועשויים להגיש הצעה אם המו"מ לצירוף גילי ורמוט יעלה על שרטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי