מוריניו: סאנצ'ס תוספת מצוינת, מביא בגרות וקלאסה

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | AFP

מאמן מנצ'סטר יונייטד מרוצה משחקן הרכש שלו, שבישל בהופעת הבכורה שלו ב-0:4 על יאוביל בגביע. ונגר הודה שארסנל אשמה בפספוס בדיקת החומרים האסורים של הצ'ילאני: "מקווה שלא נקבל עונש כבד"

(גודל טקסט)
אלכסיס סאנצ'ס היה האיש במוקד הניצחון של מנצ'סטר יונייטד על יאוביל טאון מהליגה הרביעית 4:0 שהעלה את הקבוצה לשמינית גמר הגביע האנגלי. הצ'ילאני שהגיע מארסנל בישל ופתח עם ניצחון את הבכורה שלו בשדים האדומים. "דיילי מייל" מתאר סצנה בה סאנצ'ס ספג מכה בקרסול ורץ למוריניו ולחש לו על האוזן בשיחה דמיונית: "אני סלבריטאי. תוציא אותי מכאן". מוריניו הציץ בשעונו ואחרי שלוש דקות הוא כבר היה בחוץ. את שלו הוא עשה.


אחרי המשחק אמר מוריניו: "אלכסיס תוספת פנטסטית עבורנו. הוא מביא איתו בגרות וקלאסה. אני רוצה שחקנים טובים בקבוצה. השאלה מי לא ישחק במקום מי לא רלבנטית. יש לנו חבורה של שחקנים התקפיים מצוינים והוא אחד מהם. משחקים כאלה נגד יאוביל תמיד קשים אם אתה לא מתייחסים אליהם נכון, לכן היה לנו קשה בהתחלה". סאנצ'ס היה מעורב ב-15 שערים ב-15 המשחקים האחרונים בגביע האנגלי.


15 – Alexis Sanchez has been directly involved in 15 goals in 15 appearances in the FA Cup (eight goals and seven assists). Impression. pic.twitter.com/pg6IKokbT4

— OptaJoe (@OptaJoe) 26 בינואר 2018


עם זאת, העיתון "אי ספורט", בכל זאת לא נמנע מלעקוץ את סאנצ'ס: "הוא שיחק טוב, אבל לא הצליח לכבוש במשחק קל". מוריניו, שרק האריך את חוזהו ביונייטד עד 2020 רשם את משחקו ה-100 כמנג'ר השדים האדומים ויש לו 62 אחוזי הצלחה (62 נצחונות, 23 תיקו -15 הפסדים). אנדר הררה שכבש מול יאוביל אמר: "היינו חייבים לעבוד מאוד קשה. זה קשה לבוא למשחקים כאלה ולהצליח".


100 – This was Jose Mourinho's 100th game in charge of @ManUtd – he has won 62% of his games since taking over at the start of last season (P100 W62 D23 L15). Sturdy. pic.twitter.com/uIA36QxFjm

— OptaJoe (@OptaJoe) 26 בינואר 2018


בתוך כך ארסן ונגר הודה שארסנל אשמה בפספוס בדיקת הסמים של אלכסיס ועשויה להיענש על כך, בהודאה די נדירה של הצרפתי באשמה: "מקווה שלא נקבל עונש כבד. לא יודע מה קרה בדיוק, אבל בדרך כלל אנחנו עושים הכל שהשחקנים שלנו יהיו פנויים לבדיקות כאלה". ונגר גילה שמקרה כזה כבר קרה לו עם ססק פברגאס ששיחק אז בארסנל והיה בדרכו לספרד.


מוריניו לא עוצר באלכסיס. על פי דיווחים באנגליה ובאיטליה, יונייטד תצרף רכש נוצץ נוסף. נציגיו של קשר נאפולי ז'ורז'יניו נמצאים במנצ'סטר כדי לסגור את עסקת העברתו של הברזילאי. ז'ורז'יניו אמור להגיע רק בקיץ כמחליפו של מייקל קאריק. הקשר בן ה-26, שמייצג את נבחרת איטליה, הבקיע העונה שני שערים ב-18 משחקי ליגה בנאפולי אליה הגיע מוורונה ב-2013. 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי