צפו בתקציר: 0:1 להפועל חיפה על עכו משער של עידן גולן

הפועל חיפה חוגגת
הפועל חיפה חוגגת | מאור אלקסלסי

קלינגר הקפיץ את החלוץ הצעיר להופעה ראשונה העונה בליגה בדקה ה-75 וזה גמל לו בשער ניצחון בדקה ה-82 שהשאיר את חלום האליפות בטווח נגיעה. נועלת הטבלה ממשיכה לשקוע עם הפסד חמישי בכל המסגרות

(גודל טקסט)
75 דקות הפועל חיפה נראתה אובדת עצות. לא רק שלושה משחקים ללא ניצחון ונקודה בלבד מתשע אפשריות, גם העזיבה של חנן ממן נראתה משמעותית מול ההסתגרות של הפועל עכו והחיסרון בקשר שיידע לפרוץ את קווי האויב. ניר קלינגר שלף את עידן גולן לדקות ראשונות העונה בליגה והחלוץ הצעיר גמל לו בדקה ה-82 עם שער בכורה אי פעם בבוגרים ועם 0:1 ושלוש נקודות יקרות.
 

בעוד האדומים מהכרמל חזרו לנצח אחרי ארבעה משחקים, עלו ל-39 נקודות ושמרו על חלום האליפות, נועלת הטבלה ספגה הפסד חמישי רצוף בכל המסגרות, נותרה תקועה עם תשע נקודות בלבד במרתף הטבלה. ניצחון של אשקלון בהמשך הערב על אשדוד, ירחיק את איציק טוויזר וחברותו בעשר נקודות מהקו האדום. הדרך לליגה הלאומית נראית קרובה מתמיד.




המשחק הלא מרשים התחלק לשתי מחציות. בראשונה הפועל חיפה היתה טובה בהרבה ואם אלון תורג'מן היה יותר מרוכז היתה עולה ליתרון כפול ואולי סוגרת את המשחק. במחצית השנייה ביצע מאמן המארחת איציק טוויזר חילופים התקפיים וקבוצתו איזנה לחלוטין את המשחק. מצד השני, הוויתור של עכו על מרכז המגרש אפשר לקלינגר לשלוח חלוץ במקום קשר ועידן גולן ניצל זאת לשער ניצחון ושלוש נקודות. 


הרכבים

הפועל עכו: רם שטראוס, גל שיש (איתי מורנו 88), מוחמדו סיסוקו, מתן בלטקסה, ברונו איבה, עבדי פרחאת, עמיד מחג'אנה (פייסל מוליץ' 61), גבי קניקובסקי, לוטם זינו, סיראז' נאסר (עמראן אלקרינאווי 79), פיטר אוניקאצ'י.


הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, ראדו גינסארי, רסמוס סיוסטדט (עידן גולן 75), מקסים פלקושצ'נקו (גל אראל 61), יוסיפ איבנצ'יץ', אלון תורג'מן (ריסטו מיטרבסקי 88).



איבנצ'יץ'. אמור להיכנס לנעליים של בן בסט (מאור אלקסלסי)


מהלך המשחק
דקה 7:
כדור קרן לעכו הגיע ללוטם זינו אבל הקשר ממצב חופשי לחלוטין, פספס את הכדור.


דקה 16:
תורג'מן הגיע למצב טוב ברחבה אבל בעט מעל השער.


 תמאש. כמה שהנוכחות שלו חשובה למרכז ההגנה של האדומים (מאור אלקסלסי)


דקה 20: שוב תורג'מן, שכבש העונה חמישה מעשרת השערים שלו מול רם שטארוס של עכו, ושוב החלוץ לא בעט בצורה לא מרוכזת והרחק מהמסגרת.



תורג'מן. קצת ריכוז מצדו והקבוצה שלו כבר היתה עולה ליתרון (מאור אלקסלסי) 


דקה 22, איזה החמצה של הפועל חיפה: תורג'מן ספג חבטה משחקן עכו, יצא לקבל טיפול בצד, חזר לכר הדשא בצליעה ומיד נגח כדור לקורת השער.



שטראוס עוצר את תורג'מן. אגב, שוער עכו ספג חמישה שערים העונה מחלוץ חיפה( 3 בליגה, 2 בגביע) (מאור אלקסלסי)


דקה 31: פ
ראחת ניסה להוציא התקפה למארחת וגינסארי נתקע בו. צהוב מיותר לחלוץ של הפועל חיפה.



גינסארי. צהוב מיותר (מאור אלקסלסי)


דקה 40, המשחק ממשיך להתנהל בכיוון אחד : שיימן פרץ משמאל והעביר כדור טובג לאיבנצ'יץ' שהסתובב על המקום אבל במקום לבעוט או למסור התמהמה והכדור נשאר בידיים של שטראוס.






דקה 46: הקבוצות עולות לכר הדשא, אין חילופים בינתיים. זאת למרות שתורג'מן שנפגע בתיקול בדקה ה-21 אמר בחדר ההלבשה שהוא רוצה להתחלף אבל התבקש למשוך עוד קצת זמן במחצית השנייה.


דקה 50, הזדמנות נדירה לעכו: קניקובסקי פרץ משמאל והעביר למרכז הרחבה, נסאר שלח רגל אבל שטקוס השתלח וקלט.


דקה 61: חילוף בשתי הקבוצות. פייסל מוליץ' במקום מחג'אנה מה שמלמד על מגמה התקפית, גל אראל בא במקומו של פלקושצ'נקו.



פלקושצ'נקו. קלינגר לא היה מרוצה, והקשר לא סיים את המשחק (מאור אלקסלסי)


דקה 73: תורג'מן טען לעבירה עליו ברחבת עכו (שלא היתה), התווכח וראה את הצהוב מברגר.


דקה 77: אראל המחליף בעט מצוין מ-17 מ', שטראוס זינק והדף לקרן שלא נוצלה.


דקה 82, 0:1 להפועל חיפה: ערבוביה ברחבה של עכו ועידן גולן, שבע דקות על המגרש, בעט לרשת. שער בכורה לחלוץ הצעיר בבוגרים, במשחק הראשון שלו העונה.



גולן כובש ומציל את קלינגר (מאור אלקסלסי)


דקה 85: ערבוביה ברחבת הפועל חיפה, אלקרינאווי נפל וברגר הצביע לכיוון הנקודה הלבנה. מיד אחר כך התברר שהשופט התכוון לעבירה על תמאש, בלם הפועל חיפה.



  וטס לחגוג (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי