פרד רוטן: לא מפחד מירידה, יכולים לנצח כל קבוצה בארץ

פרק רוטן ורוב מאס
פרק רוטן ורוב מאס | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה רשם בכורה מאכזבת כשסיים ב-1:1 מול מכבי פ"ת: "לפעמים צריך גם מזל, היינו ראויים לניצחון". מימר: "מדברים עם בניון, מקווה שנתחזק". רוקאביצה: "יש לנו סיכוי טוב נגד בית"ר". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הבכורה של פרד רוטן במכבי חיפה הסתיימה הערב (שבת) עם 1:1 מאכזב מול מכבי פתח תקווה שסיבך את הקבוצה בקרבות התחתית. הירוקים קיוו לצאת לדרך חדשה לאחר הניצחון הגדול על מכבי תל אביב בגביע באמצע השבוע, אך המציאות היא שקבוצת המיליונים של יעקב שחר רחוקה חמש נקודות בלבד מהמקום שמוביל לליגה הלאומית.

פרד רוטן סיכם: "מכבי חיפה הייתה ראויה לניצחון וראיתי היום דברים טובים. שיחקנו בצורה טובה, לא נתנו להם להגיע למצבים והתוצאה הייתה צריכה להיות טובה יותר מתיקו. הצלחנו לייצר מצבים וזה חלק חשוב, לפעמים צריך גם מזל בכדורגל. אני צריך עדיין קצת זמן לצפות בשחקנים, אבל אני כבר יודע איזה כישורים יש לכל אחד".

המשחק מול בית"ר ירושלים: "תמיד קשה לשחק בחוץ, אבל אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה ואני באמת מאמין בזה. ראיתי את השחקנים היום ובמשחק הגביע מול מכבי תל אביב, ויש לנו את היכולת לנצח כל קבוצה בליגה. תחתית? אני מעדיף להסתכל למעלה. לא יודע מה התוצאות שהיו היום במגרשים האחרים, אבל כנראה שזו עובדה שכרגע אנחנו למטה. אני לא מפחד מירידת ליגה".


בפוזה אופיינית. קאיו (ערן לוף)

רוקאביצה, שכבש והוחלף בגלל פציעה, סיפר: "ההופעה של הקבוצה הייתה נהדרת. לחצנו, יצרנו הרבה מצבים ואם נמשיך כך, אני בטוח שהדברים יהיו חיוביים עבורנו. המאמן החדש מביא הרבה ניסיון, הוא היה במועדונים גדולים ויש לו הרבה ידע. נהדר שהוא כאן. אם נשחק כמו ששיחקנו היום, יש לנו סיכוי טוב נגד בית"ר. היינו טובים מאוד, יצרנו מצבים והתגוננו כמו שצריך. צריך להמשיך כך ולא משנה נגד מי משחקים. המטרה היא להמשיך ליצור מצבים ולהבקיע יותר. אם נעשה את זה, נהיה בסדר".

שרון מימר אמר בסיום: "ניצחון היה יכול לדחוף אותנו למעלה, אבל שיחקנו מול קבוצה חזקה שעשתה ניצחון גדול  באמצע השבוע מול מכבי תל אביב. חיפה מצוינת, טובה ואיכותית. אסור לזלזל בהם. הגענו לכמה מצבים ושיחקנו כדורגל יפה, אבל אני לא יכול להיות חזיר. התוצאה היא טובה".


פלייאוף עליון
: "כל עוד יש סיכוי, אנחנו נעשה הכל. הקבוצה משתפרת ואני נהנה לראותה אותה נלחמת ומשחקת על המגרש". אפשרות שבניון יצטרף: "אנחנו מדברים עם יוסי, אבל יש עוד כמה שחקנים שמועמדים מלבדו. נקווה לעשות מהלך או שניים לחזק את הקבוצה בימים שנשארו. אנחנו נצטרך חיזוק כי יש פציעות ואני מקווה שבאמת נעשה את בזמן שנותר".


כהן וסולומון חוגגים בסמי עופר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי