קורצקי: וידוא הריגה, ב"ש לא תפסיד ככה גם עוד 4 שנים

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | יוני אריאלי

מאמן רעננה זעם על צוות השיפוט אחרי ההפסד 3:1 בטרנר ותקף: "היד הייתה קלה על ההדק". בכר: "יודעים מה צריך לשפר לפני מכבי". ממן: "הייתי טרוד מאוד לאחרונה". פקהארט בספק למשחק העונה. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
 "היד של השופטים על ההדק הייתה קלה ואני חייב לציין את זה. הפועל באר שבע לא הפסידה פה שנתיים ולדעתי ככה הם לא יפסידו גם עוד ארבע שנים. דקה 82, בכזו קלות, השופט הוציא אותנו מהשחק. חבל, עשו לנו וידוא הריגה", כך אמר בסיום בזעם מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי, שהפסיד 3:1 להפועל באר שבע בטרנר לאחר שהשער השלישי של האלופה נכבש בפנדל מפוקפק. "זה מאכזב", המשיך קורצקי. "היינו יכולים להוציא כאן משהו. הפועל רעננה יכולה להפסיד להפועל באר שבע, זה לא בשמיים, אבל זה מאכזב שהיינו במשחק, היינו יכולים לחזור והוציאו אותנו מהמשחק".


היכולת של שחקניו: "אנחנו חזרנו לעצמנו כבר תקופה די ארוכה ואני שואף לקחת נקודות גם במשחקים כאלה. אנחנו צריכים להסתכל על הליגה שלנו. בשבוע הבא יש משחק על החיים שלנו מול הפועל עכו. לא באנו לכאן במטרה להפסיד בכבוד ולקבל מחמאות, הגענו לקחת נקודות ולצערי לא הצלחנו. המשחק מול עכו הוא מאוד חשוב גם לנו וגם להם. עכו לא נשברת ורואים את זה בתוצאות שלה. יהיה לנו קשה, אבל אנחנו שואפים כמובן לנצח".



ברק בכר סיכם: "מתי קל לנו? אף פעם. כל משחק בליגה הוא קשה. הגענו למצבים, שיחקנו טוב, היינו צריכים לעשות את זה יותר קל. ניצחנו משחק שהוא לא פשוט. שום משחק הוא לא קריטי. עשינו את הדברים בצורה לא רעה בכלל. "יש שמונה ימים להתאושש עד מכבי תל אביב, ניתן לשחקנים קצת חופש ונתכונן. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות ולשפר. הכי חשוב שניצחנו היום".


תומאש פקהארט בספק למשחק העונה בשבוע הבא מול מכבי תל אביב. החלוץ הצ'כי נפגע בתיקול עם מגן הפועל רעננה במהלך שהוביל לפנדל בדקה ה-82. המאמן ברק בכר התייחס למצבו במסיבת העיתונאים ואמר: "הוא סובב את הקרסול וגם ספג מכה ברגל, ובימים הקרובים נראה מה מצבו"




עצבני על השיפוט. מנחם קורצקי (דני מרון)

בכר ומליקסון חוגגים עם הקהל (דני מרון)


משחק ההגנה של הפועל באר שבע, שהובכה הערב פעמים רבות: "ספגנו הכי פחות שערים בליגה, כך שאני לא רואה שיש בעיה. הגנה זה כל הקבוצה וכולם צריכים להיות מחויבים ולעבוד. במשחקים הבאים נקפיד יותר, אבל לא מדובר רק במגנים או בלמים".


חנן ממן, שערך הופעת בכורה במדי הפועל באר שבע, סיפר בסיום: "זה היה מרגש, לא ציפיתי שהמעבר יקרה כזה מהר. אני מרגיש בחלום ושמח שכל הסגאה מאחורי ושהקבוצה ניצחה היום. הקלה עצומה. הייתי מאוד טרוד בשבועיים האחרונים בגלל כל מה שקרה עם הקהל של הפועל חיפה, זה לא היה הכי נעים וזה מחלחל. אמרתי מה שאמרתי והתנצלתי בפני מי שצריך. אני מודה לאלונה ולברק על ההזדמנות ושמח שכבר היום שיחקתי. שמעתי שהפועל חיפה ניצחה היום וכל הכבוד לה, אבל מהיום אני מסתכל כבר רק על הפועל באר שבע".



כבר לא טרוד. חנן ממן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי