אחמד עאבד חתם לשנה וחצי בגירסונספור הטורקית

אחמד עאבד
אחמד עאבד | אתר רשמי

ליגיונר חדש: חלוץ עירוני קריית שמונה עזב לטובת המועדון מליגת המשנה, ששילם לשרצקי 100 אלף יורו. עאבד, שהתרשם מהמועדון, ירוויח כחצי מיליון דולר לכל התקופה. מחמאות לזועבי אחרי ה-1:2 על סכנין

(גודל טקסט)

אחמד עאבד חתם הערב (שני) לשנה וחצי בגירסונספור ועזב סופית את עירוני קריית שמונה. החלוץ בן ה-27, שחוזהו אצל הצפוניים פג, סיים קדנציה בת שבע שנים בקבוצה של איזי שירצקי. הקבוצה מליגת המשנה הטורקית עקבה אחרי עאבד בשבועות האחרונים, וביום שישי האחרון העבירה לעירוני קריית שמונה פנייה רשמית וגם לחלוץ. עאבד ישתכר כחצי מיליון דולר לכל התקופה, כשהמועדון הטורקי יעביר למועדון הצפוני פיצוי בסך 100 אלף יורו.


חיים סילבס, שהתנגד למהלך מתוך מתוך רצון לשמור על עאבד בסגל, השאיר את ההחלטה לבעלי המועדון. שרצקי החליט שלא למנוע מעאבד להתקדם ואישר את העסקה. בינתיים, הצפוניים מקווים למצוא תחליף לעאבד וכבר סימנו את גל צרויה מהפועל פתח תקווה ובן אז'ובל מהפועל עכו. שתי הקבוצות אינן מעוניינות לוותר על החלוצים כשסילבס ושרצקי בודקים אפשרות לצרף זר נוסף. 





ליגיונר חדש. עאבד (ערן לוף)


בתוך כך, שביעות רצון בעירוני קריית שמונה לאחר ה-1:2 על בני סכנין אתמול, שהיה הניצחון השלישי של הקבוצה השבוע, ומשמעותו שקריית שמונה צימקו את הפער מהמקום השישי לשלוש נקודות לפני משחקה של מכבי נתניה הערב מול בית"ר ירושלים. כידוע, קריית שמונה תפגוש את נתניה בשבת הקרובה ובמועדון הצפוני מבינים כי זה יהיה משחק משמעותי במאבק על הפלייאוף העליון. "משחק מול נתניה יהיה הקרב על הפלייאוף העליון. אנחנו מגיעים בכושר מצוין וננסה להמשיך ברצף ניצחונות", אמרו בקריית שמונה. 

השוער מהדי זועבי זכה למחמאות בסיום על מספר הצלות נהדרות במיוחד במחצית השנייה. השוער סיפר אחרי המשחק: "היה משחק קשה וידענו מראש שיהיה משחק קשה. היינו מרוכזים ולמרות שהיה לחץ של סכנין לקראת הסיום ידענו לשמור על התוצאה. צמצמנו את הפער מנתניה ומחכים למשחק שלנו מולם. לגבי החזרה שלי לשער? מבחינתי זה לא משנה אם אני או איתמר ניצן עומדים בשער ומה שחשוב לי זה להצליח עם הקבוצה ולעמוד במטרה וזה אומר להגיע לפלייאוף העליון. אני מוכן לעשות הכול בשביל לעמוד במשימה שלנו".




AHMED ABED GİRESUNSPOR'UMUZDA!

Takımımız, İsrail 1. Lig takımlarından MK Hapoel Ironi Kiryat'da forma giyen 27 yaşındaki sağ kanat oyuncusu Ahmed Abed ile 1,5 yıllığına anlaşmaya vardı.#Giresunspor#Çotanaklarpic.twitter.com/3IBrL2MpCI

— Giresunspor (@GiresunsporFK) 29 בינואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי