שחקני מכבי נתניה נגד שינויים בסגל: "זה סתם זעזוע מיותר"

ערן לוי ואלחסן קייטה
ערן לוי ואלחסן קייטה | דני מרון

הבעלים אייל סגל לא ישחרר את אלחסן קייטה לאשדוד, למעשה הוא כלל לא היה מודע להצעה, והבעיה היא שליהלומים אין מקום במכסת הזרים לטובת ג'ייסון דייוידסון. ארבעה שחקני נוער יישבו על הספסל מול בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

מכבי נתניה תארח הערב (שני) את בית"ר ירושלים למשחק קריטי במאבק על הפלייאוף העליון, כאשר בקבוצה מעיר היהלומים יודעים שהפסד הערב, יוביל אותם למרחק של משחק אחד בלבד מעירוני ק"ש אותה יפגשו לקרב ישיר ביום שבת. לצד זאת, מה שמעסיק את המועדון יותר, הוא סוגיית הרכש ובמיוחד עניין אלחסן קייטה.

במ.ס אשדוד טוענים כי מי שיזם את הצעתו של קייטה הוא המנכ"ל ניב גולדשטיין, כאשר מי שלא ידע על כך הוא הבעלים אייל סגל שמרגע שגילה את הדבר, החליט כי קייטה לא ישוחרר והבהיר כי לא יקפיא שחקן בניגוד לרצונו אם השחקן לא יבצע עבירות משמעת. כעת, נתניה בבעיה. כבר מיום שישי סיכמו בקבוצה עם המגן האוסטרלי, ג'ייסון דייוידסון וניסו למצוא פתרון לששת הזרים, כשאחת האופציות שהועלתה הייתה השאלה לקבוצה אחרת עד תום העונה.

הבעיה היא שכרגע אין אף קבוצה שמסכימה לקלוט ונתניה נמצאת בבעיה, כאשר קייטה לא ממהר לעזוב וגם המאמן סלובודאן דראפיץ' הבהיר אתמול במסיבת העיתונאים כי לא ישחרר שחקן בכוח. "כל הזעזועים האלה מיותרים", אמרו שחקנים במועדון, "לעשות ברגע האחרון מהפך בזרים ועוד שלא ברור איזה מגן נקבל?".

קייטה
קייטה. הבלאגן סובב סביבו (לירון מולדובן)

בכל אופן, בנתניה עדיין לא צירפו שחקן הגנה ובמקביל שיחררו את עדי קונסטנטינוס ובן צעירי, מה שיגרום לכך שהערב בספסל הקבוצה יהיו ארבעה שחקני נוער: איאד חאג', יונס מלדה, וויסאם עייאשה ואסף בן שבת. גם ג'ייק רוזנסקי ייכלל בסגל לאחר שעבר בבקרה התקציבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי