קאניוק יעבור בדיקות בשעות הבוקר ויחתום במכבי תל אביב

גידי קאניוק
גידי קאניוק | דני מרון

קשר פחטקור הגיע להבנות על תנאיו עד תום העונה עם אופציה לשלוש שנים, מכבי פ"ת תנסה להשיג פיצוי בבית המשפט. מרואן קבהא מתרחק, כתובות נגדו רוססו בסמוך לקריית שלום. וגם: סושיץ' שוחרר רשמית

(גודל טקסט)

עסקת גידי קאניוק למכבי תל אביב סוכמה מכל הכיוונים, כפי שפרסמנו כבר בשעות הצהריים, וכעת נודע לספורט1 כי החתימה בשורות סגנית האלופה תתבצע מחר (רביעי), ביום האחרון של חלון ההעברות, לאחר שישלים את הבדיקות הרפואיות.


קאניוק יושאל למכבי תל אביב עד תום העונה, כאשר בין הצדדים סיכום על אופציית רכישה לשלוש שנים נוספות. בסביבתו של השחקן סיפרו כי כל התנאים סוכמו וכי גם בין מכבי תל אביב לפחטקור לא נותרו כל מכשולים.




הבעיה היחידה שנותרה בעינה היא נושא חצי מיליון היורו אותם הוא התחייב לשלם למכבי פתח תקווה אם לא ישחק בארץ אצלם, ונכון לרגע זה לא נראה שישנו פיתרון אחר באופק למעט הליך בוררות שיגישו המלאבסים. בפ"ת יודעים שלא יוכלו למנוע את העסקה, אלא שכל שנותר להם הוא לנסות להשיג את הפיצוי בבית המשפט. קאניוק אמר אתמול: "אני מאמין שהדברים יסתדרו ואוכל לחתום במכבי תל אביב. נראה איך הדברים יתפתחו היום מול פ"ת".


במקביל, קשר קבוצת מאריבור הסלובנית, מרואן קבהא, נחת לפנות בוקר (שלישי) בישראל לאחר שלא יצא עם קבוצתו למחנה אימונים בטורקיה. אוהדי מכבי תל אביב חוששים מהחתמתו? כתובות רוססו נגד צירופו של הקשר. "לא רוצים את קבהא במכבי", נכתב. "זכור את אשר עשה לך עמלק". 



קבהא, שכבר סיכם עקרונית בהפועל באר שבע, היה קרוב מאוד לחתום במכבי תל אביב אשר הגיעה להסכמות עם ראשי מאריבור בנוגע לרכישתו, גם הסלובנים הבהירו כי הם מעדיפים למכור את הקשר למכבי תל אביב ולא להפועל באר שבע, אלא שהצהובים הורידו הילוך בשעות הערב גם מפני ששחקני מרכז השדה של הקבוצה דאגו להעביר מסרים לג'ורדי קרויף על כך שהם חוששים לפגיעה במעמדם עקב העומס במרכז השדה.





מי שרשמית נפרד מהמועדון הוא הקשר הבוסני טינו סווץ סושיץ', שהיום המריא לבלגיה לצורך חתימה באנטוורפן ועוד קודם לכן נפרד מהצהובים, אליהם הגיע בקיץ בהשאלה. סושיץ' שיחק בסך הכל 96 דקות בליגת העל ומנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד אמר לאתר הרשמי: "טינו הוא שחקן שהבאנו בהשאלה כי הרגשנו שיש לו פוטנציאל ענק, אבל לצערנו הוא לא שיחק את כמות הדקות שהוא ואנחנו רצינו שישחק. לאחר שישבנו עם טינו ועם נציגיו הגענו למסקנה שיהיה נכון עבורו לנצל הזדמנויות במקומות אחרים. טינו עוזב את מכבי לחו"ל וזה מובן מאליו שברצוננו להודות לו על תרומתו במהלך שהותו במכבי ומאחלים לו את מלוא ההצלחה באתגר הבא".


מאמן הקבוצה ג'ורדי קרויף הוסיף: "טינו הוא שחקן עם גישה מצוינת ואני מודה כי לא קיבל את ההזדמנות ההולמת, אך זה קרה בעקבות העובדה שיש לנו שחקנים אחרים שהפגינו כושר טוב בעמדה שלו. הוא סבל מחוסר מזל כשנפצע בזמן שרצינו להרכיב אותו, אך למרות זאת שמר על מקצועיות ומקצוענות ואנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך".






סושיץ'. 96 דקות בלבד בליגת העל (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי