רשמית: יוסי בניון חתם במכבי פתח תקווה לעונה וחצי

יוסי בניון
יוסי בניון | אתר רשמי

קשר בית"ר העוזב עבר לקבוצתו החמישית בישראל ויוצג מחר במסע"ת מיוחדת. בקבוצה לא אהבו את הסגירה של קאניוק עם מכבי תל אביב אבל יודעים: "קשה לעצור את זה, כשתהיה העברה נתבע"

(גודל טקסט)
מכבי פתח תקווה נערכת ליומיים האחרונים של חלון ההעברות במטרה לצרף לסגל שחקן הגנה, קשר התקפי וחלוץ. על המטרה הבולטת – יוסי בניון, שעל מועמדותו פורסם בספורט1 – יכולים הלוזונים לסמן וי ענק.


יוסי בניון הגיע למתחם האימונים של מכבי פ"ת ביחד עם שחקן העבר שוקי נגר, פגש את שחקני הקבוצה והצוות המקצועי, וכצפוי חתם על החוזה לעונה וחצי במועדון. הקשר הוותיק יוצג מחר בשעה 16:00 במסיבת עיתונאים מיוחדת.



מוקדם יותר סיפרו בקבוצה על התקדמות משמעותית בשיחות עם קשר בית"ר ירושלים עד לא מזמן שהביע רצון גדול להגיע. בקבוצה העריכו שיחתום אולי אפילו עוד היום על חוזה לעונה וחצי, לאחר שסגר סופית את תנאיו, וכך אכן היה. "יוסי זה לא שחקן לשלושה חודשים. אם הוא יצטרף זה יהיה לעונה וחצי", סיפר גורם במועדון הבוקר.


בניון בן ה-37 עבר לתחנה החמישית ואולי האחרונה בכדורגל הישראלי אחרי ששיחק בהפועל באר שבע, מכבי חיפה, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. העונה, הקשר פתח העונה רק בשני משחקי ליגה וכבש עד כה שלושה שערים. הוא נפרד בסוף השבוע בדמעות לאחר פגיעה במעמדו המקצועי בקבוצה. 


בניון
בניון. קרוב למושבה (דני מרון)


בנושא אחר, בקבוצה מאוד לא אהבו את העובדה שגידי קאניוק סגר אמש במכבי ת"א וסיפרו כי הם מתכננים תביעה בהיקף לא קטן כנגד השחקן. "קשה יהיה לעצור את המעבר עכשיו, אבל כשתהיה העברה אנחנו נתבע", סיפר גורם במועדון.


בקבוצה עדיין מחכים לתוצאות הבוררות של חלוץ הפועל כפר סבא רועי זיקרי, ומאמינים שאם הבורר יפסוק על שחרורו מהקבוצה מהשרון, הוא עשוי להגיע למלאבסים. בקבוצה עוקבים גם אחרי מצבו של שון גולדברג, שמועמד גם למכבי נתניה, ומחכים לתשובה מבעלי בית"ר, אלי טביב, האם הוא מסכים לשחררו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי