אינברום הושאל רשמית למ.ס. אשדוד עד תום העונה

אור אינברום
אור אינברום | אתר רשמי

שחקן גנט חזר לקבוצת נעוריו. מכבי תל אביב מעוניינת בגדי קינדה, אך הקבוצה מעיר הנמל רוצה את רודריגס או שהעסקה תתרחש רק בקיץ. אדגר על הפרק, רייכרט יצטרף?

(גודל טקסט)

שחקנה של גנט אור אינברום נחת היום (שלישי) לפנות בוקר בישראל, עבר את הבדיקות הרפואיות והושאל רשמית למ.ס. אשדוד עד תום העונה.. אינברום שנחתך ממאריבור והתאמן עד לפני עשרה ימים באשדוד, הוזעק למחנה האימונים של גנט בספרד ואתמול לאחר שביקש להיות מושאל לאשדוד, המהלך יצא לפועל. "תמיד מרגש לחזור למקום שהוא בית", אמר השחקן במעמד החתימה, "אני בטוח שכל הצדדים ירוויחו מהמהלך הזה ונעשה דברים יפים עד לסיום העונה".

באשדוד מבהירים כי האופציה לשאילתו שך בן רייכרט מזולטה וארחם הבלגית קיימת, והמגעים נמשכים. יחד עם זאת, הסיכויים לצירוף אלחסן קייטה נראים נמוכים מאוד בשל סירובו של אייל סגל לשחרר את השחקן. אנטוניו מרשיץ' הוצע, אך לא יצטרף והוא בדרך לסכנין. מי שעשוי להגיע הוא פול אדגר מבית"ר ירושלים, שישוחרר אם הקבוצה תצרף חלוץ.

אתמול עלה שוב נושא מכירתו של גדי קינדה למכבי תל אביב. באשדוד הבהירו אתמול כי דברים רבים יהיו אמורים לצאת לפועל, בנוסף להגעה של שלושה שחקנים חדשים, כדי שקינדה ישוחרר. וזאת רק אם הקשר הספרדי חוסה רודריגס יעבור ממכבי ת"א לאשדוד עד תום העונה, אחרת קינדה ישוחרר במכירה רק בקיץ.

עד כה החתימה אשדוד את איגור פיליפנקה, דור ג'אן ושחר פיבן כשהברזילאי אדילסון באהיה שוחרר היום רשמית ואם לא ימצא קבוצה עד מחר יעזוב את ישראל. הסלובני ז'ליקו פיליפוביץ', ששוחרר ממכלן, לא יגיע לקבוצה והוא עשוי לחתום במאריבור כמחליפו של מרואן קבהא. בשל כך, תוותר כנראה אלופת סלובניה על צירופו של בן רייכרט. אוהד רבינוביץ' שהגיע לאשדוד בקיץ הושאל עד תום העונה להפועל עכו.

אינברום בקדנציה הקודמת
אינברום בקדנציה הקודמת. קרוב לקאמבק (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי