גורם במכבי חיפה: אם המאמן ירצה, ננסה להביא את אוחנה בקיץ

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | דני מרון

הירוקים הודו שהיה ניסיון להביא את קשר הפועל ב"ש לקראת סגירת החלון "אבל אין טעם להשקיע סכומי עתק בינואר". שלומי אזולאי בתמונת ההרכב לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (שבת, 20:30, ספורט2)

(גודל טקסט)

בזמן שקבוצות רבות ביצעו מהפכה בסגל, במכבי חיפה המשיכו עם המדיניות הברורה של המנהל הטכני מו אלאך כי השינוי המשמעותי ייעשה בקיץ וזאת למרות מצבה הקשה של חיפה בליגה ורצונה להתקדם במפעל גביע המדינה.

הירוקים צירפו במועד ההעברות רק את הבלם ההולנדי אטיין ריינן שיחזק את החלק האחורי וגם הגעתו היא בשלב זה עד לסיום העונה, אז יחליט הצוות המקצועי אם הוא מעוניין בו לעונה הבאה. "יש לנו דרך והצהרנו כבר שלא נתחזק בינואר. אלאך והצוות המקצועי החליטו שאין טעם לבצע זעזועים והשינויים המשמעותיים ייעשו בקיץ", אמרו במועדון הירוק.

בחיפה אומנם הודו כי ישנה מחשבה לגבי הקשר מיכאל אוחנה מהפועל באר שבע ואף הייתה התעניינות, אבל כאשר הבינו במועדון הירוק כי באר שבע לא תסכים לבצע טרייד עד לסיום העונה אלא רק למכור את השחקן ירדו מהנושא. "אוחנה הוא שחקן מצוין אבל אין טעם להשקיע סכומי עתק בחודש ינואר. אם בקיץ יחשבו בצוות המקצועי כי הוא מועמד ראוי ויעמוד בתקציב שלנו, ננסה להביא אותו", אמרו בחיפה.

בינתיים הקבוצה חזרה לאימונים וממשיכה בהכנות לקראת המשחק בשבת מול בית"ר ירושלים (20:30, ספורט2). בחיפה מודעים לעובדה כי הפסד בטדי יכול לפגוע משמעותית במיקומם בטבלה, אבל מאמינים כי הקבוצה יכולה לנצח שם. הקשר שלומי אזולאי נמצא בתמונת ההרכב במקומו של קאיו. בשעות הצהריים תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק עם המאמן החדש פרד רוטן.

מיכאל אוחנה. מכבי חיפה תנסה לצרפו (דני מרון)
מיכאל אוחנה. מכבי חיפה תנסה לצרפו (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי