אביו של קבהא: אם מכבי הייתה רוצה יותר, מרואן היה אצלה

קבהא
קבהא | אודי ציטיאט

מוחמד סיפר בראיון ל-103FM: "מכבי הציעו יותר כסף, אבל לא רציתי שהבן שלי יהיה קורבן לקומץ הגזעני", "ב"ש נלחמה עליו יותר, בחרנו בה בגלל אלונה". על החלום האירופי: "מרואן החליט לעזוב בשיא רק בגלל המשפחה"

(גודל טקסט)

אביו של מרואן קבהא, מוחמד, התראיין ל-103FM וסיפר על הסיבות בגינן בחר בנו בהפועל באר שבע ולא במכבי תל אביב והסביר מדוע החליטו לוותר על החלום האירופי.


ההחלטה
: "מרואן אמר 'אני רוצה לחתום איפה שיהיה לי טוב'. היו שיחות עם מכבי וגם ב"ש דיברה איתו. היו התפתחויות שקרו בדרך ואז הוחלט שיחתום בב"ש. אני מוריד את הכובע בפני מה שאלונה ברקת עושה. הייתה שלם עם ההחלטה הזו בגלל אלונה".

הסיבות הגזעניות: "אני לא רוצה שהבן שלי יהיה קורבן לקומץ הגזעני. הקומץ הזה לא מייצג את כל מכבי ת"א, אבל אני רוצה שהבן שלי לא יהיה במקום שאני לא יודע מה יעשו לו. אני לא רוצה שיחשוש על החיים שלו. צריך להוקיע ולהילחם בגזענות".

ההצעה הכספית של מכבי: "מכבי הציעו לו יותר, אבל הכסף זה לא הכל בחיים. אתה הולך למקום שאוהבים ורוצים אותך. באר שבע רצתה אותו יותר ונלחמה עליו. במכבי לא התקשרו ולא ניסו להסביר ולגנות את מה שהקומץ אמר. יש למרואן פינה חמה למכבי, ואם היא הייתה רוצה יותר יכול להיות שהוא הולך לשם".

מרואן קבהא (אודי ציטיאט)
מרואן קבהא (אודי ציטיאט)

הוויתור על אירופה: "הוא עזב את מאריבור בגלל המשפחה. קשה לאשתו להסתדר לבד בסלובניה עם ילדה וכשהוא יושן מחוץ לבית. זה היה השיקול המרכזי. כנראה שהוא סיים את החלום האירופי. הוא קטע אותו כשהוא היה בשיא. אהבו אותו במאריבור. רצינו שימשיך, אבל הוא קיבל החלטה שלו לטובת המשפחה. הלוואי והיה ממשיך".


המעורבות של דודו דהאן בהגעה לב"ש
: "דודו לא יכול להחליט לאן ילך, הוא יכול לייעץ, אבל ההחלטה הסופית הייתה רק של מרואן. אף אחד לא התערב ושכנע אותו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי