צדק משך את הערעור, ירצה 8 חודשים ויחזור בעונה הבאה

שיר צדק
שיר צדק | מאיר אבן חיים

בלם הפועל באר שבע ישלים את ההשעייה שספג מאופ"א בשל נטילת חומרים אסורים. ראשי המועדון ייפגשו בקרוב עם מיכאל אוחנה. וגם: ההרכב המסתמן לקראת מכבי תל אביב

(גודל טקסט)

בלם הפועל באר שבע, שיר צדק, החליט לבסוף שלא להגיש ערעור על העונש שספג מאופ"א בגין נטילת חומרים אסורים: שמונה חודשי השעיה. במקביל גם לא הוגש ערעור מטעם הסוכנות העולמית למלחמה בסמים בספורט על קלות העונש. המשמעות היא שצדק ירצה את העונש שקיבל במלואו ויחזור לפעילות רק בעונה הבאה.

ובינתיים מתכוננים בבאר שבע למשחק העונה ביום ראשון (21:00) מול מכבי תל אביב ובשיחות פנימיות הבהירו השחקנים אחד לשני שניצחון יכול להלחיץ את שחקני היריבה ולסדר לעצמם את המקום הראשון עד סיום העונה הסדירה.

כפי שפרסמנו, במועדון שוקלים להשאיר את הקשר מיכאל אוחנה ביציע עד סיום העונה, אבל לפי דבריו של המאמן ברק בכר העניינים התבהרו ביום ראשון. הכוונה היא לקיים שיחה בקרוב עם השחקן כדי להבין ממנו מה הוא רוצה ומה היו המניעים לציטוטים של מקורביו בתקשורת. אם אוחנה יפעל בשקיפות לא מן הנמנע שבקבוצה יאפשרו לעזוב בקיץ, כשכבר הובהר לו שמעבר למכבי ת"א הוא לא אופציה.

הקרסול של החלוץ הניגרי טוני וואקמה מעסיק את הצוות המקצועי והרפואי בימים האחרונים, אך מסתמן כי השחקן יהיה כשיר למשחק החשוב מול הצהובים. מרואן קבהא עשוי להיות בסגל, אך לא יפתח בהרכב, כמו שני שחקני הרכש האחרים, חנן ממן ו-ואדים מנזון. נכון לעכשיו נראה שתומאש פקהארט הפצוע לא יהיה בסגל.

לפי האימונים האחרונים מסתמן כי ההרכב איתו יעלה בכר יכלול את ה-11 הבאים: גיא חיימוב, בן ביטון, מתן אוחיון, לואי טאהא, אורן ביטון, ג'ון אוגו, דן איינבינדר, מהראן ראדי, מאור מליקסון, טוני וואקמה, בן שהר.

מיכאל אוחנה (אודי ציטיאט)
מיכאל אוחנה (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי