מתעלמת מהרעשים: 1:3 לבית"ר ירושלים על מכבי חיפה. צפו בתקציר

אריק סאבו עם איתי שכטר
אריק סאבו עם איתי שכטר | דני מרון

למרות השבוע הלא שקט שעבר עליה, ולמרות שנקלעה לפיגור משער של מזרחי, הקבוצה מהבירה רשמה עוד ניצחון בזכות תצוגת תכלית בהתקפה ושערים של וארן, סאבו ושכטר. הירוקים ממשיכים להתדרדר

(גודל טקסט)
גם ללא היציע המזרחי, גם אחרי הדיון בבית הדין של ההתאחדות, עדיין ללא עידן ורד, חן עזרא ומרסל הייסטר, גם אחרי עזיבתו התוקשרת של יוסי בניון ועם הקהל שלא מפסיק לקלל את הבעלים והמאמן שלה, בית"ר ירושלים המשיכה בשלה וגברה 1:3 על מכבי חיפה עם עוד תצוגת תכלית בהתקפה באצטדיון טדי, במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל.


המשחק נפתח בקצב טוב וכבר בדקה ה-10 התרחשה דרמה כשעומרי גלזר הכשיל ברחבה את איתי שכטר, שניגש בעצמו לבעוט את הפנדל. הקפטן הבית"רי בעט חלש למרכז המגרש, והשוער הירוק הדף בקלות והציל את קבוצתו ואת עצמו. המשחק המשיך בשליטה של המארחת שהגיעה ללא מעט מצבים, אבל בדקה ה-35 בוריס קליימן הרחיק רע הגבהה של סינטיהו סלליך היישר לעבר אופיר מזרחי שחיכה בקצה הרחבה ובעט מהאוויר את ה-0:1 לירוקים.



בית"ר המשיכה בשלה ודקה בתוך תוספת של המחצית הראשונה הזמן שכטר פיצה את קבוצתו על הפנדל שהחמיץ והגביה נהדר כדור לעבר אנתוני וארן שבעט מקרוב את ה-1:1 אחרי שמירה לקויה של ארנסט מאבוקה, שהוריד את שתי הקבוצות להפסקה ביתרון 1:1.


 


שחקני בית"ר חוגגים עוד ניצחון גדול (דני מרון)


המומנטום נמשך גם במחצית השנייה ובדקה ה-52 מספר 52 של בית"ר, אריק סאבו, קיבל את הכדור כ-30 מטרים מהשער של קליימן, פתח בפריצה סוחפת, התגבר על ההגנה הירוקה בקלי קלות והמשיך עד הסוף כדי לקבוע מהפך, 1:2 צהוב שחור. בדקה ה-70 ההגנה של מכבי חיפה שוב פישלה כשכדור חוץ פשוט של שון גולדברג נהדף רע על ידי מאבוקה שהמשיך במשחקו הרע, התגבר על גל אלברמן וקבע 1:3 שנשמר עד הסיום.


קבוצתו של בני בן זקן עלתה לפחות זמנית למקום השני, רק נקודה פחות מהפועל באר שבע שתפגוש מחר את מכבי תל אביב לקרב צמרת גורלי. מכבי חיפה לעומתה, שרשמה כבר משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, רחוקה רק חמש נקודות מהקו האדום וניצחונות של מ.ס. אשדוד על בני יהודה ושל הפועל אשקלון על מכבי פתח תקווה עלולים לגרום לה לסיים את המחזור במצב מאוד מלחיץ לקראת המחזורים המכריעים.

 


קאיו מאוכזב על רקע החגיגות של בית"ר (דני מרון)



רוטן. לא אהב את מה שראה (דני מרון)


הרכבים
בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, טל כחילה, מיקי סירושטיין, שון גולדברג, קלאודמיר פריירה, אופיר קריאף (יעקב בריהון 84), אריק סאבו, ז'אורז'יניו (עופר ורטה 90), אנתוני וארן, איתי שכטר (דוד קלטינס77).


מכבי חיפה:
עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גל אלברמן (ניקיטה רוקאביצה 76), גאורגי קוסטדינוב, אופיר מזרחי (שלומי אזולאי 65), קאיו, סינטיהו סלליך, קלאוס (עומר דמארי 65).


מהלך המשחק

דקה 1: במשחק הראשון ללא היציע המזרחי, אוהדי בית"ר מוחים נגד אלי טביב.



אוהדי בית"ר. המחאות נגד טביב לא עוצרות (דני מרון)


דקה 10: פנדל לבית"ר ירושלים. גלזר הכשיל את שכטר ברחבה. הקפטן ניגש לבעוט, אך בעט חלש וגלזר הדף בקלות.


דקה 12: עוד טעות של גלזר. השוער ניסה להרחיק כדור שהגיע לשכטר, אך קפטן בית"ר לא הצליח להכניע אותו.




שכטר וגלזר. אחראים לדרמות בדקות בראשונות (דני מרון)


דקה 19: קריאף הגביה כדור לרחבה, וארן נגח מעל המשקוף.


דקה 22: קריאף בעט כדור חוזר מ-22 מטרים, מעל המשקוף של גלזר.


דקה 26: סלליך בעט מ-25 מטרים, לידיים של קליימן.


דקה 35, 0:1 למכבי חיפה! סלליך הגביה כדור לרחבה מימין, גלזר הדף רע היישר לעבר מזרחי, שבעט מהאוויר לרשת של המארחת.




מזרחי. ניצל טעות של קליימן (דני מרון)


דקה 45+1, בית"ר ירושלים משווה ל-1:1! שכטר הגביה כדור מצויין מימין, וארן ניצל שמירה לקויה של מאבוקה כדי לדחוק מקרוב שיוויון מוצדק.



וארן חוגג את השיוויון (דני מרון)


דקה 52, 1:2 לבית"ר ירושלים! מבצע אדיר של סאבו, שרץ כ-70 מטרים, התגבר בקלות על שחקני ההגנה הירוקים והמשיך עד הסוף כדי לקבוע מהפך ירושלמי.



שחקני בית"ר חוגגים עם סאבו. פריצה אדירה של הסלובקי בדרך למהפך (דני מרון)


דקה 70, 1:3 לבית"ר ירושלים! גולדברג הוציא כדור חוץ משמאל, מאבוקה הרחיק רע מאוד לעבר שכטר, שהתגבר בקלות על אלברמן ברחבה וכבש את השלישי.



שכטר. ניצל טעות של ההגנה הירוקה בדרך לשלישי (דני מרון)

 

דקה 71: כמעט הרביעי של המארחת. ז'אורז'יניו הגביה כדור מימין לעבר וארן, שנגח מחמישה מטרים מעל המשקוף של גלזר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי