ייני ודור פרץ יחזרו להרכב, וואקמה ומליקסון סומנו

איתן טיבי, שרן ייני
איתן טיבי, שרן ייני | דני מרון

מכבי ת"א תנסה לחזור לפסגה מחר (ראשון, 21:00) מול באר שבע. במועדון הבהירו: "אם היינו רוצים את קבהא, הוא היה משחק פה". קאניוק השתלב במהרה. צפט בעטר כובש מחצי מגרש ועוקץ את ראיקוביץ'

(גודל טקסט)
אחרי שצרפה את גידי קאניוק בלבד, מכבי תל אביב תנסה לחזור אל פסגת ליגת העל כשהיא תארח מחר (ראשון, 21:00) את הפועל באר שבע לקרב רותח בין המדורגת ראשונה לשנייה. הקשר שהצטרף אינו מודאג מהבוררות המסתמנת מול מכבי פתח תקווה, והוא מתחבר במהירות לקבוצה ומגלה התלהבות רבה. באימונים האחרונים תרגלה הקבוצה מצבים נייחים, בעקבות חוסר ההצלחה בתרגילי הקרן מול בני יהודה כאשר קרלוס גרסיה ושורה אובארוב הופקדו על תרגולי ההגנה מול מצבים נייחים. אל הסגל מול האלופה יחזרו טל בן חיים ודור פרץ, שלא שיחקו במחזור האחרון. בנוסף, שרן ייני צפוי לשוב להרכב כאשר לפרקים גם ארון שוינפלד תורגל בהרכב. עדיין לא ברור האם החלוץ אכן יפתח, או ישתלב כמחליף.


 

Thank u @rajkovicpredrag

A post shared by @ eliranatar16 on



בקבוצה גם התייחסו לחלון ההעברות, במהלכו צרפו רק את קאניוק, והבהירו כי המהלכים נעשו בתיאום מלא בין הצוות המקצועי להנהלת המועדון. גורם במועדון הוסיף: "המחשבה הייתה שלא להיתקע אעם שחקנים שיגיעו בלחץ כאשר בקיץ יש כוונה לבצע מהפכה בסגל גם אם הקבוצה תזכה באליפות, או תסיים עונה שלישית ברציפות ללא תואר". לגבי סוגיית מרואן קבהא, טענו כי אם מכבי תל אביב הייתה מעוניינת בקשר הוא היה משחק אצל הצהובים.



לקראת העונה הבאה הצהובים כבר סימנו את מאור קנדיל מבני יהודה, גדי קינדה ממ.ס. אשדוד ומיכאל אוחנה, למרות הווטו של אלונה ברקת לגבי מעבר של הקשר למכבי תל אביב. מי שצפויים לעזוב בקיץ הם כריסטיאן באטוקיו וחוסה רודריגס כאשר מעמדו של ז'אן סילבן באבין ייבחן לקראת סיום העונה. 



חוזר להרכב? ייני (דני מרון) 


ומה לגבי היריבה? טוני וואקמה ומאור מליקסון סומנו כשני השחקנים המרכזיים ביותר במשחק ההתקפה של האלופה. המטרה של הצוות המקצועי היא להגביל את מסירות הרוחב והכדרור של מליקסון בסמוך לרחבה כאשר הניגרי צפוי לקבל שמירה הדוקה כדי שלא לאפשר לו לחדור לרחבה בצורה חופשית.


הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, שרן ייני, ז'אן סילבן באבין, איתן טיבי, אבי ריקן, דור מיכה, דור פרץ, אייל גולסה, ניק בלקמן (אלירן עטר), וידאר קיארטנסון.


סומן. וואקמה (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי