מכבי נתניה צפויה לממש את האופציה על דני עמוס

דני עמוס
דני עמוס | ערן לוף

היהלומים חגגו במסעדה את הניצחון בק"ש (1:2), ללא כחלון שהתעלף במגרש ויעבור בדיקות. השחקנים אופטימיים: "כנראה שנהיה בפלייאוף העליון". שביעות רצון מהשוער, זלצר מונה ליועץ מקצועי במחלקת הנוער. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

רק לפני שני מחזורים מכבי נתניה הגיעה במומנטום רע למושבה וניצחון של מכבי פתח תקווה היה מצמק את הפער לשלוש נקודות בלבד בין הקבוצות. שבועיים עברו ונתניה הגדילה אמש את הפער מהמקום השביעי לתשע נקודות, כשיש 15 בקופה, ובכך עשתה צעד ענק לקראת הבטחת המקום בפלייאוף העליון.

"עשינו צעד גדול מאוד לפלייאוף העליון וככל הנראה נהיה שם" הודו שחקנים בקבוצה. גם אחד משני המאמנים, שי ברדה, הודה בסיום כי "יש לנו עוד טיפה כדי להגיע לשם. אנחנו קבוצה טובה וסבלנו מעומס. הייתה לנו נפילה, אבל הכול הסתדר והפך להיות בסדר ואנחנו שוב מוכיחים את זה בשבועות האחרונים".

הפתיחה של נתניה התחילה בצורה לא טובה עם שער של קרלוס קוויאר המארח, אלא שאז נכנסו לפעולה הצמד הלוהט של נתניה ערן לוי ודיא סבע. לוי הוכיח בפעם המי יודע כמה שכשהוא נמצא בכושר טוב, אי אפשר לעצור אותו. גם דיא סבע ביסס את מעמדו כמלך שערי הליגה העונה כשכבש את השער ה-16 שלו. בנוגע לסבע, בקבוצה מצפים בכיליון עיניים להחלטתו של הבורר תגר עמיאל בעניינו, כאשר פסק הבורר היה צריך להינתן כבר, אך ככל הנראה יינתן בשבוע הקרוב, לפי גורמים המעורבים בבוררות.


דיא סבע. הכרעה בבוררות בעניין מלך השערים כנראה עוד השבוע (דני מרון)

מי שעוד גנב את ההצגה אתמול, היה השוער דני עמוס שהיה כמעט בלתי ניתן להכנעה, ולאחר שהציל פנדל בשבוע שעבר, אמש הוא רשם סדרת הצלות מדהימה שאפשרה לקבוצה מעיר היהלומים לקחת את שלוש הנקודות. עמוס חתם בקיץ על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, ולאור שביעות הרצון ממנו, בנתניה צפויים לממש את האופציה במטרה שימשיך במועדון עונה נוספת לפחות. יש לציין, שעמוס עצמו מרגיש מצוין בנתניה ובקבוצה מעידים כי השוער נקלט בצורה נהדרת וגם מספרים על קשר טוב בינו לבין השוער השני גולן אלקסלסי. בנתניה מקווים שעמוס אכן יישאר, כאשר לשוער עדיין חלום לשחק באירופה.

בחזרה לחגיגות אחרי הניצחון בצפון: דקות ארוכות בחדר ההלבשה, חגגו השחקנים את הניצחון, כאשר מי שלא השתתף בחגיגות היה ויקי כחלון. המגן הימני התעלף בחדר ההלבשה ולא המשיך עם שאר השחקנים, הצוות המקצועי והצוות הניהולי לחגיגות במסעדה לאחר המשחק, כאשר הוא צפוי להיבדק במהלך היום כי ההערכות הן שהוא סובל משפעת, אך רק לאחר הבדיקות ניתן יהיה להעריך מה גרם לעילפון.

בתוך כך, הקבוצה הודיעה על מינויו של זאביק זלצר ליועץ מקצועי של מחלקת הנוער במועדון. זלצר, שבשנים האחרונות משמש כפרשן, אימן את הקבוצה בין השנים 1985-1989.

במשחק בשבוע הבא, מול בני סכנין ייעדר דודי תירם, מה שיגרום לדין מיימוני לרשום הופעת בכורה בהרכב במשחקו הראשון במדי הקבוצה. מיימוני התרגש אתמול מאוד מהגעתו למשחק מול מי המועדון ששימש כבית שלו בעשר השנים האחרונות. גם דן גלזר ייעדר בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ובנתניה מקווים שעלי מוחמד, שסבל מחום בסוף השבוע האחרון ולכן חזרתו התעכבה, יוכל לחזור להרכב. אופציה נוספת היא החזרתו של אלחסן קייטה, שנח היום על הספסל בשל הדלקת ממנה הוא סובל בגיד האכילס, יחזור לחוד ההתקפה ודידייה קוגבנייה ישוב לתפקידו המקורי בקישור. ליאנדרו ריביירו, שסבל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי, עשוי להיות כשיר גם הוא לסכנין.


עלי מוחמד. דקות ראשונות מאז הפציעה במחזור הבא? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי