קלינגר: צריך להיות חמור כדי לא לתת לוורמוט לפתוח

גילי ורמוט
גילי ורמוט | ערן לוף

בהפועל חיפה מתמוגגים מהבכורה המחודשת של הקשר ב-0:1 על סכנין. המאמן הסביר: "אמרתי לשחקנים לא לחשוב על הדרבי. נדע להיערך למכבי חיפה". ברסקי צפוי לשוב להרכב, סערה בין המנכ"ל לאחד המתנדבים. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה בהפועל חיפה אחרי ה-0:1 אמש (שבת) על בני סכנין. הקבוצה מהכרמל שברה רצף של שני הפסדים במשחקי בית ובעיקר ניצחה כאשר ארבעה שחקנים משמעותיים לא היו כשירים. מדובר ברסמוס סטויטדט, רוסלן ברסקי, אלון תורג'מן ועדן בן בסט, שנכנס כמחליף במחצית השנייה. בן בסט צפוי לפתוח בדרבי בגביע המדינה מה שקשה לומר על סטויטדט ותורג'מן, שנמצאים בספק. בן בסט לא היה בתוכניות לקראת המשחק בסכנין אך פנה לניר קלינגר וביקש ממנו לקחת חלק במשחק. המאמן סיפר בסיום: "אף רופא לא אישר לבן בסט לשחק. הוא בא ואמר שישחק 30 דקות אם אצטרך אותו".

בכל מקרה במועדון יודעים כי היכולת מול סכנין לא תספיק בגביע המדינה ולכן לא מן הנמנע כי פרט לחזרתו של ברסקי מעונש הצהובים, גם גל אראל שכבש את שער הניצחון אתמול יפתח ביום שלישי. קלינגר התייחס לדרבי: "אמרתי לשחקנים לא לחשוב על הדרבי. אני חושב שהבטחנו את ההישג הנהדר של הפלייאוף העליון. זה לא קרה המון שנים, אם בכלל. המטרה הראשונה הושגה. דרבי בגביע הוא אחד מתוך שניים. אנחנו נדע להיערך, נדע לעבוד על השיטה של מכבי חיפה. אנחנו מאוד רוצים להגיע לחצי הגמר".

מי שערך הבכורה המחודשת שלו באדום של חיפה הוא הקשר גילי ורמוט. במשך דקות ארוכות קראו אוהדי הפועל חיפה לעבר השחקן: "הוא אדום", והקשר נראה מרוגש במיוחד. קלינגר אמר על הכוכב החדש שלו: "כשהוא הצטרף אמרנו שנכניס אותו לאט לאט לעניינים. ראו מה הוא עושה באימונים, צריך להיות 'חמור' כדי לא לתת לו לפתוח בהרכב. ההשתלבות שלו מדהימה. את היכולת ראיתם".


מחמאות מכולם. ורמוט (ערן לוף) 

אראל אמר לאחר המשחק: "ברור שלא משמח אותי שאני לא פותח, אבל למדתי בקריירה שלי שיש שתי אופציות. אם אתעסק בלהוריד את הראש, לא הייתי מצלי להיכנס ולהציג יכולת כזאת. אני משתדל לא להיכנס לחישובים, זה סתם אוכל אותי מבפנים. אף פעם לא הפסקתי להאמין. לפני שלוש עונות הייתי בהפועל באר שבע, בטופ, שיחקתי בהרכב. אחר כך יצאתי לחו"ל, וכשאתה לא נמצא בליגה מובילה ובתקשורת אז אנשים שוכחים אותך. הייתי בעכו ועיליתי ליגה, אבל רציתי לחזור ולעבוד עם ניר. הלוואי שימשיך ככה".

מעבר להצלחה המקצועית, קיים נתק בין סגן הנשיא דורון אוסידון לבין המנכ"ל אורן שטרלינג. אתמול טען אחד המתנדבים שעובדים במועדון, שוקי מויאל, כי שטרלינג התעמת עמו ואף איים עליו. מויאל שוקל להגיש הבוקר תלונה במשטרה. בכל מקרה הבעלים יואב כץ צפוי לשים סוף לסאגה. במועדון הגיבו ואמרו: "העימות בין השניים פוגע במועדון וחייבים לעשות לזה סוף. יואב יטפל בזה השבוע".

הסערה סביב העימות שאירעה אתמול בין מנכ"ל הפועל חיפה אורן שטרלינג לבין המתנדב שוקי מויאל תופסת תאוצה כאשר האחרון הגיש הבוקר תלונה במשטרת נהריה כנגד שטרלינג. מויאל מסר הבוקר את גרסתו לספורט1:"שחקנים שלחו אותי לשים במעטפות את ההזמנות והעברתי את זה לקופת ההזמנות. שטרלינג שרוצה להתנכל בי כבר שלושה שבועות כחלק מהעימותים שלו בתוך ההנהלה חטף ממני את המעטפות והדף אותי אחורה. אחר כך הוא המשיך לאיים עליי ולקלל אותי ואני לא מוכן לשתוק על זה. עד עכשיו לא שטרלינג ולא יואב כץ לא דיברו איתי". 

שטרלינג הגיב: "הבחור נשלח על ידי דורון אוסידון וכאשר הוא הגיע לחדר ההזמנות, ביקשתי ממנו לצאת משם והיו שם שני עדים שראו כי לא עשיתי כלום. לא איימתי ולא קיללתי ונכון שלא אישרתי להכניס אנשים בחינם. יואב כץ יודע מהסיפור ורותם מזעם. מה שחשוב זה הצלחת הקבוצה ולא ניתן לרעשי הרקע להפריע לקבוצה שלנו".

יחגגו גם בדרבי? שחקני הפועל חיפה (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי