קרויף: שחקן שיחשוב שאנחנו הכי טובים לא יהיה בקבוצה שלי

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה לאחר ה-0:1 היוקרתי על הפועל ב"ש: "אפשר לשמוע על הקול שלי כמה מאמץ השקענו", אבל שלח מסר ברור לשחקנים: "אין מקום במועדון שלנו למחשבות לא מקצועיות". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השיגה הערב (ראשון) ניצחון סופר חשוב כשגברה 0:1 על הפועל באר שבע במשחק סוער ועלתה בחזרה לפסגת הטבלה כשהיא רושמת הישג מוראלי על היריבה הגדולה למאבק האליפות. 

קרויף אמר: "אני שמח מאוד מהמאמץ של השחקנים והאוהדים. אפשר לשמוע את זה על הקול שלי. היה הרבה בלאגן במשחק. הגיע לנו לנצח. זה רק שלוש נקודות ויש לנו עוד משחק שבוע הבא. זה לא רק להגיע לפסגה אלא להישאר שם".

ההחלטה לפתוח עם עטר: "הרגשתי שזה משחק שנצטרך יותר את האגפים ואלירן לא צריך הרבה מרחב כדי להיות מסוכן. אני שמח מאוד בשבילו כי הוא עובד קשה".

האם מכבי תל אביב הכי טובה בארץ: "שטויות. מי שחושב ככה בקבוצה שלי המקום שלו לא פה. זאת לא מחשבה מקובלת במועדון אנחנו שמחים מהניצחון, אבל חושבים על המשחק הבא. לדבר לא נותן כלום ואני מקווה שהניצחון ייתן לקהל מוטיבציה למלא את האצטדיון ואנחנו צריכים אותם".

ג'ורדי קרויף. מסר חד לשחקנים (דני מרון)
ג'ורדי קרויף. מסר חד לשחקנים (דני מרון)

הקפטן דור מיכה היה מרוצה מאוד: "תמיד יש משהו פיקנטי במשחקים נגד הפועל ב"ש. זה ניצחון חשוב ולכן אנחנו שמחים. רצינו יותר מהם. אם תגידי לג'ורדי שאני חופשי הוא יתעצבן. הוא משגע אותי להישאר על הקו. אם הוא רוצה שאני אשחק שם זה מה שיהיה שם".

מאבק האליפות: "משחק אחד לא ישנה את התחרות הגדולה שיש בליגה. יש ארבע קבוצות חזקות. נותרו חמישה משחקים קריטיים עד הפלייאוף ואנחנו חייבים לנצח אותם. בית"ר נראים מעולה ויש להם אופי, גם הפועל חיפה עשתה ריצה טובה, אבל אנחנו תלויים בעצמנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי