שחקן במכבי חיפה: "ירידה תהיה כתם כולנו". דמארי יפתח בגביע

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים | דני מרון

הירוקים חוששים: "מתקשים לצאת מהמצב המסובך, וזה משפיע עלינו שבוע אחרי שבוע". קלאוס צפוי לשלם את המחיר לקראת גביע המדינה מול הפועל חיפה (שלישי, 21:00), גם קאיו יסופסל. צפי ל-12 אלף אוהדים בדרבי

(גודל טקסט)
מכבי חיפה רשמה בשבת הפסד נוסף והפעם לבית"ר ירושלים, אך כבר מחר (שלישי, 21:00) מחכה לה המשחק הראשון בשלב רבע גמר גביע המדינה מול הפועל חיפה, אבל האווירה הכללית במועדון היא בעיקר חשש. חשש בעקבות המצב המקצועי והמנטלי בו נמצאת הקבוצה הוא מחריד ואולי הגרוע ביותר בו הייתה מכבי חיפה תחת יעקב שחר. במועדון כבר לא סופרים את העובדה כי הקבוצה תשחק לראשונה בפלייאוף התחתון, אלא ממשיכים להביע דאגה עמוקה כי מכבי חיפה עלולה למצוא את עצמה בליגה הלאומית.


פרד רוטן אומנם נמצא בישראל כשבועיים, אבל מבין את המצב ולכן מנסה בעיקר לעודד את השחקנים. המאמן לחץ את ידי השחקנים לאחר המשחק ואמר להם: "בואו נשכח מהמשחק הזה ונסתכל קדימה כי המשחקים הבאים יכריעו את העתיד שלכם". גם השחקנים מבינים כי כעת רגע האמת שלהם והצוות המקצועי בוחן כל אחד מהם. האווירה באימון אתמול הייתה קשה כאשר במקום להיכנס לאווירה לקראת הדרבי במקום היה שקט ועצב לאחר ההפסד בליגה.



"ירידה תהיה כתם גדולה בקריירה של כל אחד מאיתנו ולכן יש אצלנו חשש גדול. אנחנו מתקשים לצאת מהמצב המסובך בטבלה וזה משפיע עלינו שבוע אחרי שבוע. חשבנו שיהיה שונה לאחר הניצחון על מכבי תל אביב אבל חזרנו אחורה", אמר הבוקר אחד השחקנים. שחר ביקר אתמול במתחם כפר גלים אך בחר לא לשוחח עם השחקנים.



מודאגים. שחקני מכבי חיפה (דני מרון) 


בכל זאת, הקבוצה המשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מחר וערכה את האימון המסכם, לפיו נראה כי בצוות המקצועי ממשיכים לתת קרדיט לרוב ההרכב שהפסיד בשבת מול ביתר ירושלים – כאשר מי שישלמו את מחיר הכישלון הם צמד הזרים קאיו וקלאוס. במקומם תורגלו בהרכב רועי קהת שיחזור לאחר שנפצע ונעדר מהמשחק מול מכבי פתח תקווה וישב על הספסל מול ביתר ירושלים ומי שעוד צפוי לחזור להרכב הוא החלוץ עומר דמארי, שנראה כי ישחק לראשונה מאז הדרבי החיפאי בליגה. אופיר מזרחי צפוי לשמור על חולצת ההרכב.


בכל מקרה ולמרות הכישלון בשבועות האחרונים האוהדים הירוקים עדיין מביעים תקווה למשחק הגביע וכ-12 אלף אוהדים ירוקים צפויים להגיע למשחק. "אם יש משהו שמסמן מועדון ענק זאת העובדה כי למרות הכישלון העונה יש לנו כוח בלתי רגיל ביציעים", אמרו במועדון. אגב, חלק מאוהדי הקבוצה הביעו רצון להגיע לאימון המסכם ולהביע מחאה גם על היכולת בשבת ולהכניס את השחקנים לטירוף לקראת המשחק.


לקראת המשחק, הקשר שלומי אזולאי התראיין לאתר הרשמי: "אנחנו מגיעים למשחק מאוד חשוב בגביע אחרי תקופה לא פשוטה בליגה. המצב לא פשוט, אבל אנחנו כשחקנים אמורים להתעלות ולהגיע למשחק מאוד מוכנים. אנחנו פוגשים קבוצה מצוינת שעושה עונה אדירה, אבל לדרבי חוקים משלו וכמו שעשינו נגד מכבי תל אביב משחק טוב בתקופה לא קלה בליגה, מאמין שכך יהיה גם מחר".






דרבי ראשון שלו בבוגרים
: "במחלקת הנוער עברתי לא מעט דרבים וזו תמיד הרגשה מרגשת. עבור הקהל והמועדון זה תמיד המשחק הכי חשוב ואני מאמין שהצוות יכין אותנו כמו שצריך למשחק מחר. ניתן את המקסימום ומקווה שנשיג תוצאה טובה מחר".


התאוששותו מהפציעה: "התחלתי טוב את העונה, אבל נגד מכבי תל אביב נפצעתי אחרי חמש דקות וזה היה מאוד עצוב עבורי. ישבתי שלושה-ארבעה חודשים בחוץ וזה היה קשה לראות את הקבוצה מהצד, אבל אני שמח שאני חוזר לאט לאט לכושר ורוצה לעזור לקבוצה. אנחנו צריכים את הקהל איתנו בכל משחק, במיוחד בדרבי, ומה שלנו נשאר זה לשמח אותו".



הרכב משוער: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, גיאורגי קוסטדינוב, רועי קהת, אופיר מזרחי, סינטיהו סלליך, עומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי