אבי לוזון מתמוגג: חלמתי על הופעת בכורה כזו של בניון

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

מבט על הערב הראשון והמהפנט של מספר 15 במלאבס. מחמאות ללידור כהן: "בכושר הכי טוב". בקבוצה רוצים את אז'ובל לעונה הבאה. פירס המוצהב ייעדר מול בני יהודה: "משחק על עונה שלמה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

ערב שמח, אולי הכי שמח העונה עבר אמש (שני) כל מכבי פתח תקווה שגברה 0:3 על הפועל אשקלון. יוסי בניון בהופעת הבכורה שלו להטט על המגרש עם שער ובישול ובעיקר המון כדורגל שמח ואהבה שקיבל מהקהל. כמה אהבה: יעידו 13 החולצות שנקנו על ידי אוהדי מכבי פתח תקווה במחיר של 180 שקלים ועיטרו את יציעי המושבה. אבי לוזון, שידע תקופות פחות טובות בחודש האחרון, כשהיה צריך להגיע ליציע ולחצוץ בין האוהדים לשרון מימר במשחק ההדחה מול הפועל כפר סבא בגביע, סובב את ראשו למראה לא מאמין כשראה את הטירוף ביציעי המלאבס לאחר השער שכבש בניון. מעטים אחרונים שנשארו באצטדיון הספיקו לראות אותו יוצא מחובק עם הקשר ומזמזם: "יוסי יוסי יוסי יוסי יוסי בניון".

בכלל, נראה שמה שהיה חסר לבניון זה בעיקר האהבה. ההרגשה שהוא הכינור הראשון והמנהיג של הקבוצה: "זה מה שהיה חסר לנו", הודו במועדון. "בשנה שעברה היה את גידי קאניוק, שבא והוביל כדור ודחף קדימה, והשנה לא היה את זה". אם מישהו רוצה לקבל חוות דעת על השתלבותו המהירה של בניון, הוא יוכל למצוא אותה בשיחות שערך עם השחקנים: כבר לפני תחילת המשחק, באותו הרגע שאחד עשר השחקנים מתחבקים, לקח בניון את רשות הדיבור וגם במחצית, ביציאה מחדרי ההלבשה, הוא עבר שחקן שחקן, לחץ את ידיהם ואמר: "אנחנו נראים טוב, תמשיכו ככה. הגול יבוא".

"יוסי בניון בא עם כל האנרגיות הטובות והחיוביות. הוא נותן הרבה שקט ואהבה למועדון ולשחקנים", התמוגג אבי לוזון בשיחה עם ספורט1. "השחקנים והמועדון נותנים לו בחזרה המון אהבה. זה השחקן אולי הכי גדול ששיחק אי פעם במכבי פתח תקווה. אם ציפיתי להופעת בכורה שכזו? חלמתי על פתיחה כזו. זה לא רק היכולות שלו, אלא גם האנרגיה שלו שמרימה את כל הקבוצה. ראו איך כולם רצו ונלחמו".


התכשיט החדש והמבקיע החם. בניון וכהן (דני מרון) 

לצד בניון, אי אפשר להתעלם מלידור כהן, שכבש שער שלישי בחמשת משחקי הליגה האחרונים, וביסס את מעמדו כמלך שערי הקבוצה עם שישה שערים. בקצב הזה, גם סוכנו החדש דודו דהאן, יוכל למצוא לו קבוצה בבלגיה. "לידור ורומאריו פירס הם שני השחקנים שנמצאים בכושר הכי טוב בקבוצה לאחרונה", העידו במועדון.

ואי אפשר בלי מילה להגנה: עידן אדהנני, מילא את מקומו של תומאש סיבוק אמש בצורה מצוינת ובקבוצה מאוד מרוצים מהשתלבותו. לאדהנני חוזה לעוד ארבע שנים במועדון, שם מקווים שיוכל להפוך לבלם בכיר, ולעבור את אותה הדרך שעבר עומר דנינו. אם נסתכל על הסטטיסטיקה, הקבוצה ספגה כשני שערים בלבד בחמשת המחזורים האחרונים ובכלל: אם בתחילת העונה היה מדובר באחת ההגנות החלשות בליגה, כעת הקבוצה ממלאבס (בצוותא עם מכבי נתניה) מדורגת כהגנה הרביעית בטיבה בליגה.


בכורה חלומית. בניון (דני מרון) 

כפי שכבר פרסמנו, השיפור ביכולתם של מרסיאל וסיבוק צפוי להשאירם לעונה נוספת במועדון, כאשר לשניהם חוזה לשנתיים. גם דניאל בוסי, המגן הימני זכה למחמאות ובפתח תקווה ציינו את העובדה שלא פחות מארבעה שחקנים שגדלו בקבוצה היו שותפים בניצחון: מנור סולומון, לידור כהן, עידן אדהנני ודניאל בוסי.

ויש מי שכבר חושב הלאה: לאחר האכזבה מאי צירופו של חלוץ הפועל עכו בן אז'ובל, במועדון עוקבים אחר מצבו של השחקן ורוצים לצרפו בעונה הבאה. "שרון מאוד מחזיק מבן, אבל לאור היכולת שלו זה לא יפתיע אם הוא ילך לאחת הקבוצות הגדולות". הבשורה הרעה מגיעה מכיוונו של רומריו פירס, שספג את הכרטיס הצהוב החמישי מול מכבי חיפה, והוא ייעדר במשחק הגורלי מול בני יהודה בשבת. "זה משחק על עונה שלמה, מדובר במלחמת עולם" הודו אצל המלאבסים. הבוקר יערכו המחליפים (רישאר סומא, עדן שרם, יובל שבתאי ואליבלטו) משחק אימון יחד עם קבוצת הנוער נגד מ.ס כפר קאסם. 

אושר ביציעי המושבה. אוהדי מכבי פ"ת (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי