סיוסטדט בספק להפועל רעננה, תמאש המוצהב ייעדר

ניר קלינגר
ניר קלינגר | מאור אלקסלסי

הפועל חיפה דרוכה לקראת מפגש הקצוות, קלינגר: "משחק קריטי". מיטרבסקי ואראל עשויים לפתוח בהגנה. במועדון יציעו חוזה חדש לשיימן, שזוכה להתעניינות מקבוצות הליגה

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה מנסים לשים את התיקו בדרבי החיפאי ברגע גמר הגביע מאחוריהם, ולהתמקד במשחק הליגה נגד הפועל רעננה בשבת (15:45, שידור ישיר בספורט4). במועדון מבינים שכל משחק בשלב הזה יהיה משמעותי למאבק בצמרת הגבוהה, במיוחד כאשר הפער מהמקום הראשון הוא שלוש נקודות בלבד.

הפועל חיפה תגיע למשחק ללא הבלם גבריאל תמאש ובצוות המקצועי יצטרכו לקבל החלטה לגבי מחליפו. גם הקשר רסמוס סיוסטדט בספק למשחק, ואם לא יוכל להשתתף ישחקו גם ריסטו מיטרבסקי וגם גל אראל, שפתח השבוע בדרבי. המאמן ניר קילנגר אמר לקראת המשחק: "משחק קשה מול יריבה שנלחמת על חייה. מבחינתנו מדובר במשחק קריטי להיצמדות לצמרת הגבוהה של הטבלה. נרצה להביא למשחק את הדברים הטובים שעשינו בדרבי ולהפיק לקחים מהטעויות".

במקביל, בקבוצה ממשיכים לחשוב על העונה הבאה. המגן שמואל שיימן, אחד מהשחקנים ללא חוזה לעונה הבאה שנמצא בעונה נהדרת, נתון למעקב מצד הקבוצות הגדולות ובית"ר ירושלים כבר הביעה בו עניין ראשוני. בחיפה כבר החלו לשוחח עם נציגו של שיימן שצפויים לקבל הצעה רשמית בימים הקרובים. "שמואל הוא מגן נהדר וחלק מאוד חשוב בהצלחה שלנו", אמרו במועדון. גם קלינגר עצמו לוחץ להחתמתו של שיימן לעוד עונה. בסביבתו של השחקן אישרו כי מתקיימות שיחות: "קבוצה שתגיש הצעה רשמית רצינית תזכה בשירותיו של שמואל".

קלינגר.
קלינגר. "נפיק לקחים מהדרבי" (ערן לוף)

מי שכן זכה להצעה רשמית להארכת חוזה הוא מקסים פלקושצ'נקו. הקשר אומנם נמצא בתקופה פחות טובה במשחקים האחרונים, אבל במועדון מודעים לכישרון הגדול שלו והבעלים יואב כץ רוצה לשדרג את החוזה שלו ולהחתימו לארבע שנים נוספות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי