גולסה וייני סובלים מפציעות, לא אמורים להיות בסגל

וידאר קיארטנסון עם אלי דסה
וידאר קיארטנסון עם אלי דסה | אריאל שלום

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק הקצוות (ראשון ב-20:15, ישיר בספורט1) מול עכו. הקפטן והקשר בספק רב, דסה עשוי לשוב סגל, קיארטנסון צפוי להישאר על הספסל בעקבות המערך ההגנתי של טוויזר. יצחקי ובן חיים יפתחו?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפגוש מחר (ראשון, 20:15, שידור ישיר בספורט1) בחוץ את נועלת הטבלה הפועל עכו למשחק קצוות. ההכנות בקריית שלום בימים האחרונים היו מאוד ממוקדות, כשלצוות המקצועי ולשחקנים מובן שצפוי משחק לא קל במגרש שבו היו קשיים לאחרונה להפועל באר שבע ולהפועל חיפה. ג'ורדי קרויף שוחח עם אייל גולסה ושרן ייני לאחר האימון המסכם והבין כי השניים אינם כשירים במאה אחוז והם בספק גדול למשחק. הקפטן סובל ממכה מתחת לברך והקשר, שספג מכה בירך מול הפועל באר שבע, סובל מרגישות. מי שעשויים לקבל את המקום בהרכב הם טל בן חיים וברק יצחקי.

ההכנות של קרויף עסקו במערך הגנתי במיוחד של מאמן הפועל עכו איציק טוויזר, שיבסס את המשחק על התקפות מעבר מתפרצות, בהם השחקן המסוכן יהיה החלוץ בן אז'ובל. במסע"ת של מכבי תל אביב אמר המגן השמאלי אופיר דוידזאדה כי ידוע שהפועל עכו תציב מערך של בונקר וצריך לשחק נגד כל מערך שהיריב מציב.

שני השחקנים הפצועים עומר אצילי ואלי דסה מתקדמים בקצב מהיר והחזרה שלהם קרובה. מסתמן שהמגן  נמצא על סף חזרה וזו לא תהיה הפתעה אם יהיה בסגל הקבוצה כבר מחר נגד הפועל עכו או במשחק הבא, תחילה על הספסל ובהמשך על המגרש, כמו גם אצילי שאמור בימים הקרובים להצטרף משולי המגרש לאימונים הסדירים. המגן/בלם יובל שפונגין שהורחק בכרטיס צהוב שני ואדום נגד הפועל באר שבע ייעדר.


דסה וקיארטנסון. שניהם יהיו מחר על הספסל? (אריאל שלום)

החלוץ המרכזי וידאר קיארטנסון שלא שותף כלל נגד הפועל באר שבע מצפה לשוב להרכב הפותח, אך מבחינה מקצועית בעקבות המערך הצפוף של הפועל עכו בתוך רחבת העונשין, עדיף לא להציב שחקן נוסף בתוך הרחבה ולהתמקד באגפים עם ניק בלקמן מצד ימין ואלירן עטר בצד שמאל, כשאבי ריקן וברק יצחקי יגיעו ויצטרפו מהגל השני לאחר שיאפשרו לשחקני עכו לצאת קדימה ולרווח את המשחק. כזכור, כבש עטר שלושה שערים ב-2:5 בסיבוב הקודם מול עכו, שהחטיאה פנדל. מי שמרשים במיוחד באימונים הוא החלוץ ארון שוינפלד אשר הופך לאופציה התקפית נוספת לקראת המשחק מחר בהתאם להתפתחויות במגרש. מעל 2,500 אוהדים בצהוב אמורים להגיע למשחק מחר.

אז'ובל ישוב להרכב, בעכו מאמינים: "זה המשחק הכי קשה בליגה"
נועלת הטבלה אומנם יצאה מרוצה מהניצחון בשבוע שעבר על הפועל רעננה שהשאיר לקבוצה סיכוי במאבקי ההישרדות. בעכו יודעים כי הקבוצה תתקשה הרבה יותר מול המוליכה החדשה של ליגת העל, אבל מאמינים כי במגרש הביתי שלהם תוכל הקבוצה להוציא נקודות מהצהובים. איציק טוויזר צפוי להמשיך עם שיטת שלושת הבלמים ובמועדון שמחו על חזרתם של ינון אליהו ובן אז'ובל לאימונים מלאים והשניים צפויים לפתוח במשחק.

מי שייעדר הוא מחמדו סיסוקו המוצהב, ומאידך עבדי פרחאת יחזור מעונש ההרחקה. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "אין ספק שמדובר במשחק הכי קשה בליגה אבל אם נבוא עם נחישות נוכל להוציא נקודות. רק בזכות הלב והנשמה יש לנו סיכוי". במועדון התאכזבו בשלב זה מקצב מכירת הכרטיסים כאשר רק פחות מאלפיים כרטיסים נמכרו לקראת המשחק. בעכו מקווים כי אוהדי סגנית האלופה ימלאו את האצטדיון. 


חוזר להתקפה. אז'ובל (אודי צטיאט) 

הרכבים משוערים:

הפועל רעננה: רם שטראוס, עבדי פרחאת, ינון אליהו, מתן בלטקסה, לוטם זינו, גל שיש, ברונו איבה, בן רייכרט, גבי קניקובסקי, פיטר אוניקאצי (סיראז נסאר), בן אז'ובל.

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', טל בן חיים, איתן טיבי, ז'אן-סילבאן באבין, דור מיכה, אופיר דוידזאדה, דור פרץ, אבי ריקן, ברק יצחקי, ניק בלקמן, אלירן עטר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי