אשר אלון: אדרוש שתהיה חקירה חיצונית נגד חכמון

אלי חכמון, בן בנימין ואור דסה
אלי חכמון, בן בנימין ואור דסה | אודי ציטיאט

בעלי הפועל רעננה זעם על השופט לאחר ה-1:1 מול הפועל חיפה: "אם לא יענו, אתבע אותו באופן אישי". קורצקי: "קופחנו". ניר קלינגר: "עדיין חסר לנו משהו, בן בסט היה יכול להבקיע רביעייה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
בראיון שלאחר ה-2:2 מול מכבי חיפה ברבע גמר גביע המדינה הבטיח ניר קלינגר כי הוא יספק הצהרה אם קבוצתו תנצח את הפועל רעננה. חניכיו כנראה נבהלו מדבריו וסיימו הערב (שבת) ב-1:1 מאכזב מול הקבוצה מהשרון, שאף קופחה כאשר לא קיבלה מאלי חכמון פנדל שהגיע לה. רועי זיקרי כבש את שער הבכורה שלו בליגת העל, אך פלקושצ'נקו המחליף השווה שתי דקות לאחר שנכנס וקבע את תוצאת המשחק. אור דסה, שהוביל את המארחת למחצית ראשונה טובה ובישל את השער, הורחק בדקה ה-38 לאחר שספג שני צהובים תוך שתי דקות. גם קורצקי הורחק לאחר שבא בטענות לצוות השיפוט.


אשר אלון, הבעלים של הפועל רעננה, זעם בסיום: אני כבר לא נסער. אני רוצה שתהיה חקירה חיצונית ואני אדרוש את זה נגד השופט חכמון. היה פנדל ברור במאה אחוז ואחר כך היה גם אדום. אם לא יענו לי, אני אתבע את אלי חכמון באופן אישי. זה הפך לשיטה אצלו וזה לא רק המקרה הזה. אציין את המקרים האחרים בחקירה. אני מקווה מאוד שיענו לי בהתאחדות כי אני רוצה שתהיה חקירה חיצונית ולא דרך איגוד השופטים".



ניר קלינגר המאוכזב סיכם: "מה שעבר לי בראש כשדיברתי על הצהרה לא יקבל ביטוי כי לא ניצחנו את רעננה. הם קבוצה חזקה שמתגוננת היטב ואנחנו היינו צריכים לנצח, בטח מול עשרה שחקנים. שתי נקודות הלכו לנו לאיבוד ואנחנו נצטרך להחזיר אותם במשחק הבא. יש לנו קבוצה חזקה, מוכשרת ובעלת אופי. התוספת של ורמוט באה לידי ביטוי, אך עדיין חסר לנו עוד משהו. זה לא מספיק עדיין ולצערי אין לנו מה להצהיר לאור התוצאה היום".



יכול היה לסיים עם רביעייה. בן בסט (אודי ציטיאט)

ההצהרה תחכה. ניר קלינגר (אודי ציטיאט)


קלינגר המשיך: "אין כאן עניין של אכזבה, אני אלך דווקא למחצית הראשונה. קיבלנו גול מאיבוד כדור והשחקנים לא היו מרוכזים. היינו טובים יותר בחצי השני אבל לא תמיד אפשר להבקיע. עדן לבד היה יכול להבקיע היום רביעייה ולצערי זה לא היה היום שלו. עשינו חילופים התקפיים ונשארנו בלי אף קשר במגרש. רעננה עשתה את מה שהיא יכולה ומה שנכון לה. הורחק לה שחקן והיא התגוננה כמו שצריך. אנחנו צריכים לדעת להבקיע. הם עשו לכאורה בונקר מוצדק ואנחנו לא הבקענו ממצבים בטוחים".


מנחם קורצקי לא הסתיר את אכזבתו:"לא כיף לי עם המצב הזה. כל שבוע אני צריך לתרץ ויש עלינו לחצים מאוד גדולים גם כך. חבל, היינו צריכים לנצח והכל הלך לכיוון שלנו. אני מאוד מאוכזב מהתוצאה, אך גאה בשחקנים שנתנו הכל על המגרש ואני בטוח שהדרך שלנו היא נכונה והיא בליגת העל. באמת שחבל לי על מה שקרה פה".


הטעויות של אלי חכמון: "חד משמעית קופחנו על ידי השופט. נכון שיש טעויות ושופטים הם רק בני אדם, אבל בהחלט קופחנו. התלוננתי על זה שנתנו לנו יותר מידי צהובים מוקדם והורחקתי. הערתי לו והוא בחר להרחיק אותי. לא קיללתי ולא דיברתי בצורה לא יפה. חבל שהייתי בחוץ כי הקבוצה שלי הייתה צריכה אותי".



רעננה דורשת חקירה חיצונית נגד אלי חכמון (אודי ציטיאט)

 לפני המשחק הוא עוד חייך. קורצקי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי