בכר: המטרה היא להסתכל על עצמנו, לא על השיפוט

ברק בכר
ברק בכר | הפועל באר שבע, אתר רשמי

בצל ההפסד הסוער למכבי ת"א, הפועל ב"ש ערכה מסע"ת לקראת המשחק מול אשדוד. טאהא: "חלילה לא מזלזל בשופטים". ברקת ובכירים באתלטיקו מדריד נפגשו לקדם את האקדמיה המשותפת בנגב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
הפועל באר שבע מקיימת בשעה זו מסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה מחר (שני) נגד מ.ס. אשדוד, שיהיה קריטי במאבקי הצמרת אחרי ההפסד בשבוע שעבר למכבי תל אביב.


מאמן האלופה ברק בכר התייחס למשחק הקרוב: "אין משחקים פשוטים, בטוח שבשלב הזה של העונה. אשדוד טובה אחרי שהתחזקה, נתכונן לצד החזק של היריבה ונעשה את ההתאמות".



היכולת החלשה לאחרונה:
"העונה יש הרבה עליות וירידות גם במשחקים עצמם. הכוונה לבוא מול אשדוד, ללחוץ ולהיות אינטנסיבייים כמו במחצית השנייה בגביע מול קרית שמונה, ולא כמו הראשונה".


המאבקים הקשים בליגה: "הקבוצות הקטנות יותר מקשות כי הליגה יותר צמודה העונה".



בכר. לא מתעסק בשופטים (הפועל ב"ש, רשמי)


תחושת האנדרדוג: "המטרה היא כמו תמיד להסתכל על עצמנו. במשחק הקודם התעסקנו בדברים אחרים כמו בשיפוט וכך זה נראה. חייבים להתרכז בעצמנו".


החיסרון של ג'ון אוגו: "בשביל זה יש לנו סגל גדול ושחקנים אחרים יצטרכו לבוא ולהוכיח את עצמם".


מצבו של מיגל ויטור: "מתקדם יפה מאוד, בשבוע הבא הוא יתאמן חלקית עם הקבוצה ואני מקווה שיחזור כמה שיותר מהר. לא אתן תאריכים".


בלם הקבוצה לואי טאהא שלקח גם הוא חלק במסע"ת הוסיף: "הכרטיס האדום שספגתי מול מכבי תל אביב היה טעות קטנה שלי ואני אתקן אותה. זה היה חוסר אחריות, אבל זה מת. מבחינתי ממשיכים הלאה. אני חלילה לא מזלזל בשופטים".


היכולת החלשה: "יש לנו צוות מקצועי מעולה שעובד ומתקן זה, ואני מקווה שמול אשדוד נחזור להיות באר שבע המוכרת".



טאהא. יודע שטעה ומתכוון לתקן (אריאל שלום)


חסרונם של ברדה וצדק:
"אליניב תמיד משפיע לטובה וברור שהוא חסר לנו על המגרש".


ובנושא אחר. הבעלים אלונה ברקת והמנכ"ל אסי רחמים נפגשו הבוקר (ראשון) סגנית מנהל אקדמיית אתלטיקו מדריד, מריה טרסה צ'יריוי והאחראי על התרחבות אקדמיית אתלטיקו מדריד, פרננדו לופס. בעניין הקמת האקדמיה לכדורגל בנגב שתהיה משותפת לשני המועדונים. עידן עופר, איש העסקים הישראלי שרכש לאחרונה 15% ממניות הקולצ'ונרוס יזם את את הרעיון.



ברקת. שיתוף פעולה עם מועדון אירופי בכיר (אתר רשמיׂ


בתוך כך, הצל של פרשת שיר צדק ממשיך לרחף מעל שמי אצטדיון טרנר. תוספי מזון מכל סוג שהוא סולקו מזמן מתחומי המועדון, ולאחרונה נעלמו מהשטח משקאות איזוטוניים מחשש שהם מכילים מרכיבים אסורים. "פרט למים מינרליים, לא מכניסים שום בקבוק שתיה לחדרי ההלבשה", גילה גורם בקבוצה. האדומים מקווים שחשיפת הראיות, המוכיחות כי פגם בתהליך הייצור גרם לזליגת החומר האסור מסוג אוקטפמין לתוסף המזון שבו השתמש צדק, תהווה סוף פסוק לפרשה החמורה.



צדק עצמו מתאמן בשיא הרצינות לקראת חזרתו בחודש אפריל לאימונים סדירים במסגרת הקבוצה. ריצות ארוכות ואימונים בחדר הכושר כלולים בתפריט האימונים של הבלם, שלעיתים מסתייע באחד ממאמני הכושר של המועדון. האוהדים התחילו בספירה לאחור לקראת הקאמבק של הקפטן המושעה, ובקבוצה מקווים שיצליחו לרשום אותו למפעלים האירופיים שיתחילו בחודש יולי, סמוך למועד שבו יסיים לרצות את שמונת חודשי ההשעייה.


עם לא מעט חששות עוקבים בבירת הנגב אחר קצב ההתאוששות של מיגל ויטור מפציעת הברך האחרונה שלו, ומחזיקים לו אצבעות שיצליח לחזור לאיתנו בזמן הקרוב כדי לייצב את ההגנה ביישורת האחרונה של העונה. הבלם הפורטוגלי עורך אימונים מלאים כבר מספר שבועות, ועדיין החשש מפני חזרה מוקדמת שתסכן אותו עיכב מספר פעמים את צירופו לסגל.



ויטור. מצבו יוערך מחדש בקיץ (דני מרון)


לקראת כל אחד משלושת משחקי הבית הרצופים של הקבוצה, מחר (שני) מול מ.ס אשדוד, ואחר כך נגד מכבי פתח תקווה ובית"ר ירושלים, תיעשה הערכה מחודשת לגביו. בחודש נובמבר האחרון הוארך חוזהו של ויטור עד 2021, אבל יש גורמים בקרבת המועדון הסבורים שאין צורך להשקיף רחוק מדי. "קודם נראה איך ויטור יגמור את העונה הנוכחית, ואחר כך אלוהים גדול", אומרים בטרנר.


הירידה למקום השלישי, בעקבות נצחונה של בית"ר ירושלים, תחייב את הקבוצה של ברק בכר לנצח מחר את אשדוד כדי להיצמד לפיסגה. ג'ון אוגו (מורחק) מיהאי קורהוט ובן שהר (פצועים), יחמיצו את ההתמודדות. על רקע חולשת הקישור במשחק הגביע בתיקו (1:1) מול קריית שמונה, גוברים הקולות בקרב האוהדים הקוראים להחזיר את מיכאל אוחנה לכר הדשא, בנימוק "שזה לא הזמן לסדרות חינוך". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי