קרויף: יצחקי אלים? נו באמת, בלקמן: עטר הוא צייד

זיו אדלר שולף את האדום לברק יצחקי
זיו אדלר שולף את האדום לברק יצחקי | ערן לוף

מכבי ת"א שמרה על הפסגה למרות יכולת דלה בעכו, והמאמן התקשה לעכל את ההרחקה: "כל היום הזה לא חייכתי ועכשיו לי סיבה לחייך". ביקורת על הכללתו של קיארטנסון, בלקמן: "לא מדברים על אליפות בפברואר"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שמרה אמש (ראשון) על פסגת ליגת העל אחרי 0:2 בעכו, אך התצוגה שלה הדאיגה. אחרי הניצחון על הפועל באר שבע במחזור הקודם, ג'ורדי קרויף הצהיר כי הוא יוריד את הראש למי שירים את האף, אבל נדמה כי הוא שכח את עצמו. הצהובים אומנם הגיעו ללא יובל שפונגין, אייל גולסה, אלי דסה ושרן ייני, והמאמן ספג ביקורת על ההחלטה להחזיר אל ההרכב את וידאר קיארטנסון, ששוב סיפק הופעה מאכזבת והוחלף באלירן עטר, שגם הבקיע את השער הראשון שפתח את הסכר. גורם במכבי תל אביב הסביר: "לג'ורדי קשה לא לתת לקיארטנסון לשחק לפני המונדיאל ברוסיה, בטח כשיש סקאוטים שמגיעים לצפות בו".

למזלה של המוליכה, גם היכולת הדלה מול עכו לא עלתה לה במקום הראשון והובילה לצהלה בחדר ההלבשה כאשר השחקנים שרו בקולי קולות את השיר 'לתת' של בועז שרעבי, כולל השחקנים הזרים שלמדו אות המילים. בצוות הרפואי יעשו מאמץ להחזיר לאימונים מלאים בהדרגה את שפונגין, גולסה, ייני, דסה ועומר אצילי.

ג'ורדי קרויף סיכם בסיום: "העבודה שפרדראג ראיקוביץ' השאיר אותנו בחיים אומרת שלא שיחקנו כמו שצריך. לא שלטנו בקצב, לא יצרנו מצבים ולא היינו אינטנסיביים. רק אחרי ההרחקה הבנו שאנחנו בסיטואציה קשה וגם היה לנו מזל. זו אזהרה בשבילנו, וחשוב שנתחיל כל משחק עם 200 אחוז. החוכמה היא לנצח משחקים כאלה. בעשרה שחקנים הראינו אופי וזה הצד החיובי היחיד במשחק".


הרחקה שהצחיקה את ג'ורדי (ערן לוף) 

על טל בן חיים, שאיבד שן במהלך המשחק והוחלף, אמר המאמן: "טל לא הוחלף כי הוא לא היה טוב. היו שחקנים מהירים ורציתי חילוף התקפי אז הכנסתי את אבי ריקן. גם דור מיכה התעייף ולכן העברתי את דור פרץ לעמדה של בן חיים. זה עניין של איזון בקבוצה, בן חיים צריך להיות מרוצה מזה שלא ספגנו". 

ההרחקה של ברק יצחקי: "אתם באמת חושבים שברק הוא שחקן אלים? כל היום הזה לא חייכתי ועכשיו יש לי סיבה לחייך. יצחקי שחקן אלים שצריך להיכנס לכלא לעשר שנים… נו באמת (גיחך)".

ניק בלקמן, שהרשית את השני מהנקודה הלבנה, הוסיף: "בדרך כלל כשאתה לא משחק טוב, אתה מפסיד וכשמשחקים בצורה טובה, אז לוקחים את הנקודות. הפעם לא שיחקנו טוב וזכינו בנקודות. לא מדברים על האליפות בפברואר, בטח כשהפער הוא רק ארבע נקודות. המילה אליפות לא נמצאת באוצר המילים שלנו, אלא מלחמה על כל מטר בכל משחק. הפוקוס שלנו הוא על עצמנו, ולא על קבוצות אחרות". החלוץ היה מלא מחמאות לעטר וראיקוביץ': "אלירן הוא צייד. יש לו אופי של צייד וחיבור מיוחד עם האוהדים. ראיקוביץ' היה פנטנסטי, הוא עזר לנו מאוד, במיוחד במחצית הראשונה".

הצייד. עטר (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי