קלוז' הרומנית בדקה לגבי צירופו של רומאריו פירס

פירס
פירס | מאור אלקסלסי

הקשר הברזילאי רוצה להמשיך במכבי פ"ת, שמצידה הציעה רק חוזה לעונה אחת והוא רוצה לשנתיים. לאחר הבוררות עם דוס סנטוס: בקבוצה מאמינים שיזכו לפיצוי של 300-400 אלף יורו

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה הפנימו ככל הנראה שהם לא יהיו העונה בפלייאוף העליון, לאחר שגם מתמטית הסיכוי להעפיל הוא קלוש, ומתחת לפני השטח מנסים ליצור את השלד לעונה הבאה. כפי שכבר פרסמנו ביום ראשון, תומאש סיבוק וז'והאן מרסיאל צפויים להמשיך, כאשר גרגורי טאדה לעומתם אמור לעזוב.

במקביל, לאחר הפרסום על כך שלרומאריו פירס לא הוצע עדיין חוזה חדש, בקבוצה פנו בימים האחרונים לנציגו של הקשר, אבי נמני והציעו לו להמשיך את ההתקשרות לעונה אחת נוספת. יש לציין שבפ"ת מאמינים ששני הצדדים יגיעו לסיכום, אך מנגד הקשר הבהיר כי בנקודת הזמן הזאת ובגיל 29, הוא רוצה לקבל חוזה לשנתיים לפחות. גם הפועל תל אביב וקובי רפואה, עוקבים אחר ההתרחשויות, אך נכון לרגע זה פירס נותן עדיפות למלאבסים.

במקביל, בשבועות האחרונים נודע לספורט1 כי מי שמתעניינת בשירותיו של הברזילאי היא קבוצת פ.צ קלוז' הרומנית, שמדורגת במקום הראשון בטבלת הליגה הרומנית. פירס החל את דרכו ברומניה בקבוצת גלוריה ביסטריצה במדיה שיחק במשך חצי עונה, כשלאחר מכן עבר לפטרולול, במדיה שיחק גם טוטו תמוז, ועמה זכה בגביע הרומני.


פירס. יחזור לרומניה? (מאור אלקסלסי)

במקביל, בקבוצה סיפרו על דיון ארוך מאוד שנערך ביום ראשון בשלב ההוכחות בתביעה של הקבוצה כנגד אליסון דוס סנטוס ומכבי חיפה. כזכור, בפ"ת טוענים שהברזילאי התחייב לראשי הקבוצה בעל פה שישחק במדיהם בעונת המשחקים הקרובה, אך הפר את ההסכם וחתם במכבי חיפה. בדיון, שלווה בטונים גבוהים, נכחו אבי לוזון ועומר גולן מצד אחד, ואסף בן דב ואליסון דוס סנטוס מהצד השני. בפ"ת סיפרו: "שוב הוכח ש דוס סנטוס שיקר לאורך התקופה הזאת". מנגד, בצד הירוק טוענים שלמרות טענת פ"ת ששילמה לסיבוק סכום גבוה יותר כתוצאה מהברזתו של הברזילאי, בפועל לא כך הדבר. ההערכות בפ"ת הן שיקבלו סכום שינוע בין 300 ל-400 אלף יורו.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי