במכבי חיפה מאמינים: "ניצחון על סכנין ירגיע את המצב"

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל
שחקני מכבי חיפה מודים לקהל | ערן לוף

הירוקים נחושים לברוח מהתחתית, אולם כשירותם של דמארי בן הרוש מוטלת בספק. לביא ישוב אל הרוטציה, ריינן עשוי לתפוס את מקומו של דוס סנטוס

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה אתמול (שלישי) לאימונים ופתחה בהכנות לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין (18:05, ספורט4). למרות הניצחון על עירוני קריית שמונה בשבת האחרונה בקבוצה מספרים כי ישנה חשיבות רבה גם למשחק הקרוב וזאת בכדי לברוח משמעותית מהתחתית. "ניצחון על סכנין ירגיע את המצב שלנו בליגה ונוכל להתכונן היטב למשחק השני ברבע גמר גביע המדינה" אמרו במועדון הירוק.

הקבוצה תאלץ להסתדר ללא אליסון דוס סנטוס כאשר גם כשירותם של עומרי בן הרוש ועומר דמארי עדיין בספק. המגן כלל לא היה בסגל מול קריית שמונה ואילו החלוץ הוחלף במהלך המחצית השנייה והתלונן על מתיחה. השניים ייבדקו במהלך היום על ידי הצוות הרפואי ואז תתקבל ההחלטה לגבי השניים לקראת המשחק מול סכנין.


במידה ודמארי לא יוכל לקחת חלק מהמפגש אז מוחמד עוואד צפוי לפתוח במקומו ובצוות המקצועי יקבלו החלטה האם להחזיר את קלאוס לסגל לאחר שבשני המשחקים האחרונים החלוץ נותר ביציע. לא מן הנמנע כי גם ניקיטה רוקאביצה יפתח בחוד. מי שחזר לאימונים מלאים הוא נטע לביא. הקשר, שהיה פצוע במשך שלושה חודשים, החלים לחלוטין וישוב אל הרוטציה.


ירשמו ניצחון שני ברציפות? שחקני מכבי חיפה (ערן לוף) 

מי שצפוי לחזור להרכב לקראת השבת הקרובה הוא גל אלברמן, שלא פתח מול הצפוניים, ונכנס במחצית השנייה והביא לשינוי בקבוצה ולכן יקבל שוב את הקרדיט בהרכב הפותח. מי שעוד צפוי לערוך את הבכורה הוא אטיין ריינן שצפוי לפתוח על חשבונו של דוס סנטוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי