הוצגה תוכנית המתקנים הלאומית של משרד הספורט

מירי רגב
מירי רגב | אודי ציטיאט

שרת הספורט מירי רגב הציגה את התוכנית החדשה: "כל אזרחי המדינה ראויים ליהנות ממתקני ספורט איכותיים", מנכ"ל הטוטו, איציק לארי: "מדובר במהפכה אמיתית"

(גודל טקסט)

שרת התרבות והספורט מירי רגב ומנכ"ל הטוטו איציק לארי הציגו היום (רביעי) במסיבת עיתונאים שהתקיימה במסגרת הוועידה השנתית של מרכז השלטון המקומי וקק"ל את תוכנית המתקנים הלאומית.

רגב אמרה: "אני מאוד מתרגשת להציג את התוכנית כי אני חושבת שזהו יום חג אמיתי לספורט הישראלי. אין כאן דיבורים, רק מעשים. אחרי שנתיים של עשייה מאוד מאומצת אל מול המועצה הלאומית לספורט, הטוטו, משרד המשפטים ומשרד האוצר הבאנו בשורה אדירה לחברה הישראלית. כל אזרחי מדינת ישראל ראויים ליהנות ממתקני ספורט איכותיים לא רק במרכז הארץ אלא גם בפריפריה, במגזר הערבי ובמגזר החרדי".

לארי הוסיף: "היה קשה לעשות את התוכנית הזו. מדובר במהפכה אמיתית שאני לא זוכר כמוה. שחררנו הרשאות בסכום של 600 מיליון שקל לרשויות רבות. הבשורה היא שהרשויות יכולות להתחיל לעבוד באופן מיידי ונקווה שבתוך שנה וחצי נראה מאות מתקנים חדשים ברחבי ישראל. כל מי שחי פה בשנים האחרונות לא יכול שלא להבחין במהפכה שחלה במתקני הספורט במדינה".

מירי רגב (אודי ציטיאט)
מירי רגב (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי