ברק בכר: אנחנו מכבדים את יוסי בניון ונערכים לקראתו

ברק בכר
ברק בכר | הפועל באר שבע, אתר רשמי

מאמן הפועל ב"ש דיבר לקראת המשחק מול מכבי פ"ת (שבת, 20:30, ספורט4): "מליקסון, ויטור ושהר לא ישחקו, אבל הפציעות שלהם לא חמורות והם יחזרו בקרוב. קבהא: "רוצה לעזור לקבוצה במסע לאליפות"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל (שבת, 20:30, ספורט4). הקבוצה מבירת הנגב מגיעה אחרי הניצחון על מ.ס אשדוד (0:2) ותקווה להשיג שלוש נקודות נוספות, גם ללא מאור מליקסון הפצוע, כדי להישאר חזק במאבק האליפות עם מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים.

כבר בפתיחה נשאל המאמן ברק בכר על השמועות בנוגע לשמואל שיימן: "אני מעדיף לא להגיב על שמועות. כשיהיה משהו מסודר להודיע נעשה את זה דרך המועדון".

הלחץ: "הייתה שמחה גדולה אחרי הניצחון מול אשדוד. זה הגיע אחרי שני משחקים ללא ניצחון. צריך לדעת לשמוח מניצחונות גם כשהיכולת לא משהו. נעבוד ונתקן את מה שצריך".

הפצועים: "מליקסון, ויטור ושהר לא ישחקו במשחק הקרוב. הפציעות לא חמורות והם יעמדו לרשותנו כבר בקרוב".

ברק בכר (הפועל ב
ברק בכר (הפועל ב"ש, האתר הרשמי)

על ואדים מנזון: "הוא מתאמן טוב והוא עושה רושם טוב. הוא כמו כל שחקן בסגל וכשנראה לנכון הוא יתלבש".

על שיר צדק: "מה שהיה להגיד המועדון הוציא בצורה מסודרת וברורה. אני מעדיף להתרכז במשחק הקרוב".

יוסי בניון. ב
יוסי בניון. ב"ש מתכוננת (עדי אבישי)

על בניון: "יוסי שחקן מצוין, אנחנו מכבדים אותו. יש שם הרבה שחקנים טובים, בטח כשמדובר בשחקן כמו בניון. אנחנו נערכים להתמודד מול השחקנים הטובים של היריבה".

הקשר מרואן קבהא הוסיף: "אני פוגש את האקסית שנתיים וחצי אחרי שעזבתי אותה. זה מרגש לפגוש את החברים ואת הקבוצה שבה גדלתי, אבל כרגע ההצלחה של הפועל ב"ש עומדת מול עיני ואני מגיע כדי לנצח".

מרואן קבהא. רוצה לזכות באליפות (דני מרון)
מרואן קבהא. רוצה לזכות באליפות (דני מרון)

האווירה בטרנר: "היה מדהים לפגוש את הקהל. הרגשתי את האנרגיה והטירוף מהדקה הראשונה שעלינו למגרש. זה נותן כוח. אנחנו רוצים להמשיך ולשמח את הקהל. זה מגיע להם. אם נמשיך עם אותה אנרגיה נחזור להיות אותה הפועל ב"ש שהכרנו".


ההשתלבות בקבוצה
: "הגעתי להפועל ב"ש כדי לעזור. אני שמח שפתחתי בהרכב במשחקים האחרונים. אני עדיין לא בכושר משחק טוב, אבל אני משתדל ונותן מעצמי כדי לסייע לקבוצה במסע לאליפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי