יובאנוביץ' נפצע באימון, אשקלון חוששת שמדובר בקרע

שובל גוזלן מול ברניסלב יובאנוביץ'
שובל גוזלן מול ברניסלב יובאנוביץ' | לירון מולדובן

במועדון חוששים שקפטן הקבוצה קרע את שריר הירך האחורי, הוא יעבור סדרת בדיקות שככל הנראה תוביל להשבתתו בשבועות הקרובים. גם עוז ראלי בספק לק"ש, שי חדד ייעדר בווודאות

(גודל טקסט)

מסאי דגו, מאמנה החדש של הפועל אשקלון, העביר אמש (חמישי) את אימון הבכורה שלו לקראת משחק החוץ של הקבוצה נגד עירוני קרית שמונה ביום ראשון.

מי שצפוי להיעדר מהמשחק ואולי גם ממשחקים נוספים, הוא הבלם ברניסלב יובאנוביץ', שנפצע לקראת סיום האימון ובקבוצה יש חשש כי הוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי. הבלם צפוי להיבדק היום או מחר ואם אכן יתאמת החשש, הוא צפוי להיעדרות של מספר שבועות. יובאנוביץ' שמשמש גם קפטן באשקלון, הוא אחד השחקנים החשובים בחלק האחורי, ואם ייעדר מדובר במכה גדולה לקבוצה.

שחקן נוסף שנמצא בספק למשחק הוא עוז ראלי, שנפצע במשחק הקודם נגד בית"ר ירושלים, ועדין לא ברור אם יוכל לשחק. המגן שי חדד שסובל מקרע קטן בשריר, ייעדר בוודאות וצפוי לשוב בעוד שבועיים לאימונים.


ראלי. בספק גדול להתמודדות בצפון (לירון מולדובן)

דגו, שחתם על חוזה עד סיום העונה ואינו מחזיק בתעודת פרו, קיבל אישור זמני של 30 יום לעמוד על הקווים, אך יצטרך בתקופה הקרובה למנות לעצמו עוזר מאמן שמחזיק בתעודה כזו. למאמן הצעיר יש רשימת מועמדים של שלושה-ארבעה עוזרים, ממנה יבחר האחד שיצטרף בקרוב לצוות המקצועי של אשקלון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי