קרויף: לא ציפינו לאבד נקודות במשחק כזה ומול קבוצה כזאת

קרויף
קרויף | עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א ניסה לסכם את ה-1:0 המפתיע: "במחצית הראשונה היינו רכים וההגנה הייתה רעה מאוד. בשנייה השתפרנו אבל הכדור לא נכנס". קורצקי: "אנחנו משחקים טוב תקופה ארוכה, אסור להוריד רגל מהגז". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בעוד אוהדי מכבי תל אביב ברחו מהאצטדיון בנתניה עם שריקת הסיום ולא רק בגלל הגשם, אלא בגלל ההלם מה-1:0 הבלתי נתפס בבית להפועל רעננה, נשאר המאמן ג'ורדי קרויף כדי לתת הסברים.

"במחצית הראשונה היינו רכים מאוד וגם ההגנה שלנו היתה רעה מאוד", אמר ההולנדי, "במחצית השנייה השתפרנו, תקפנו הגענו להרבה מצבים, אולי לאשל 100% אבל עדיין מצבים שהיינו צריכים להבקיע מהם שער או שניים. לא משנה מי הגיע למצב הכדור לא נכנס".


על משמעות ההפסד:
"לא ציפינו לאבד נקודות במשחק כזה, לא מול קבוצה כזאת וביום כזה. זה בהחלט תמרור אזהרה בשבילנו. גם מול עכו לא היינו טובים אבל גילינו אופי וניצחנו, הפעם לא הצלחנו לעשות את זה".

על הסכנה באיבוד המקום הראשון: "אני לא חושב שזה כל כך משנה. יש ארבע קבוצות למעלה וכל אחת עוד תאבד נקודות בהמשך".

מנגד המאמן המאושר, מנחם קורצקי סיכם: "אפשר להגיד ש-90% מתכנית המשחק שלנו עבדה. חבל שבחצי הראשון הטוב שלנו לא כבשנו עוד כי תוצאה של 1:0 היא מאוד נזילה, במיוחד מול מכבי שהעלתה המון שחקנים התקפיים בחצי השני. אני שמח שהחבר'ה הפנימו את המצב שלנו ואני מרגיש לא מעט זמן שהם כן מוכנים למשחקים כאלה ובאים להגיע ולנצח. אין יותר מאושר ממני".


קורצקי. 90% מתכנית המשחק עבדה לנו (עדי אבישי)

על השינוי המנטלי: "אני חושב שכבר תקופה שהקבוצה נראית טוב. לא הבאנו מספיק נקודות. החדרתי בהם הרבה אמונה שיש פה קבוצה טובה ושחקנים טובים. הרכש שהבאנו שדרג אותנו ועזר לנו להיות קבוצה יותר טוב. צריך המשכיות".

על המשך המאבקים בתחתית: "אנחנו עדיין חזק בתמונת הירידה ואסור לנו להוריד את הרגל מהגז. ניצחנו משחק גדול, אבל המשחק בשבוע הבא מול אשדוד הוא הלחם שלנו וצריך לבוא באותה יכולת ואינטנסיביות כי מחכה לנו משחק לא פחות קשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי