אור אינברום סופסל באשדוד מפני שאיחר להתכנסות

אור אינברום
אור אינברום | לירון מולדובן

כובש שער הניצחון ב-2:3 על הפועל עכו נכנס רק בדקה ה-79 על אף שתוכנן לקבל את חולצת ההרכב: "עברה עליי עונה לא פשוטה". עמיר תורג'מן: "לא מרוצה עד הסוף, אבל גאה בשחקנים"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

 שחקני מ.ס. אשדוד חגגו דקות ארוכות על כר הדשא בי"א, למרות גשם כבד, ניצחון ביתי ראשון מאז אפריל 2017. הוא הושג רק בדקה ה-92 והיה חשוב עד מאוד לאור העובדה שהושג על הפועל עכו, 2:3 שגם העניק לעמיר תורג'מן ושחקניו יתרון של ארבע נקודות מהקו האדום, לפחות עד אשר אשקלון תשחק הערב בקריית שמונה.

היום יעבור קשר/חלוץ הקבוצה גדי קינדה בדיקת MRI בברך אשר תקבע את סוג הפציעה שספג באימון המסכם ביום שישי. על פי הבדיקה הראשונה במגרש, החשש הוא לפגיעה שרצועות והיות יתברר בדיוק לכמה זמן ייעדר קינדה.

על פי אנשי המועדון היה אמור כובש שער הניצחון אור אינברום להיות מתורגל בהרכב הפותח לקראת המשחק נגד הפועל עכו. אינברום שהגיע באיחור קל להתכנסות לאימון נענש ע"י המאמן עמיר תורג'מן וירד לספסל. הוא נכנס כמחליף בדקה ה-79 וכבש את שער הניצחון בתוספת הזמן. בסיום סיפר אינברום: "עברה עלי עונה לא פשוטה באירופה ועכשיו כולי נתון למשימה להשאיר את הקבוצה בה נולדתי בליגת העל. בהמשך יהיה ברור יותר לאן אני ממשיך".


שחקני אשדוד חוגגים את הניצחון הדרמטי (לירון מולדובן)

המאמן עמיר תורג'מן הוסיף: "הניצחון הוא נקודת דרך חשובה, זה משחק שלא קל לצפייה לפחות מצד המאמן כי כשהיה תיקו לא שיחקנו חכם ונכון. פעמיים חזרנו מפיגור ולבסוף גול בתוספת הזמן, אני גאה בשחקנים. אני לא מרוצה עד הסוף, אבל כדי לנצח לאורך זמן צריך לשמור על שער נקי אנחנו משתפרים אבל יש עוד המון עבודה. בלסינג אלקה יכול לשחק גם בימין וגם בשמאל וגם אינברום עשה עבודה טובה כשנכנס כמחליף".

יצחק אספה סיכם: "הרגשה טובה לומד דברים שאני לא יודע ומקבל דברים שאני לומד מעמיר תורג'מן. מאוד שמחים מהניצחון כי לא שיחקנו כול כך טוב. נהיה צריכים להגיע למשחק הבא נגד הפועל רעננה יותר חדים ומפוקסים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי