משחק הרדיוס של בני יהודה מול ק"ש ייערך באצטדיון ר"ג

חבשי
חבשי | דני מרון

חבשי לקראת בית"ר ירושלים (שני, 21:00): "משחק בטדי בלי יוריד מאיתנו קצת לחץ, נגיע כדי לנצח ולהבטיח מקום בפלייאוף העליון". עזוז צפוי לפתוח במקום גורנדה, צ'יבוטה ימתין על הספסל

(גודל טקסט)

בני יהודה צריכה לצבור נקודה אחת בלבד בארבעת המשחקים שנותרו עד סיום הליגה הסדירה כדי להבטיח מעשית את מקומה בפלייאוף העליון. מחר (שני, 21:00), תפגוש הקבוצה את בית"ר ירושלים בטדי, במשחק שיערך ללא קהל, בעקבות העונש שספגה בית"ר בבית הדין.

על פי האימונים האחרונים, נראה שהמאמן יוסי אבוקסיס יעבור למערך של חמישה שחקני הגנה, כאשר איציק עזוז יפתח כבלם שלישי על חשבון רועי גורדנה שיירד לספסל. גם מאוויס צ'יבוטה ימתין להזדמנות מהספסל, כאשר בחלק הקדמי ישחקו יונתן כהן, אלמוג בוזגלו ונריוס ואלסקיס.

"ביום שני יש לנו משחק קשה מאוד, נגד קבוצה טובה מאוד, שנמצאת בתקופה מצויינת", אמר הבלם עאיד חבשי. "עדין לא הבטחנו את הפלייאוף העליון, יש לנו משחק חשוב, אנחנו באים לנצח ולקחת שלוש נקודות, כדי להבטיח את הפלייאוף העליון. טדי זה מגרש קשה מאוד, נגד קבוצה קשה. נבוא לעבוד קשה, כדי לקחת שלוש נקודות ולהבטיח את הפלייאוף העליון. ננסה להמשיך ביכולת האחרונה שלנו. אנחנו בתקופה טובה ונבוא מוכנים ביום שני".


עזוז (משמאל). צפוי להחליף את גורנדה ב-11 של אבוקסיס (דני מרון)

על כך שהמשחק יערך ללא קהל: "בתור שחקן, ולא משנה נגד איזו קבוצה, הייתי רוצה שיהיה אצטדיון מלא בקהל, כי זה עושה אווירה טובה, לנו השחקנים. אותנו לא מעניין, אם זה עם קהל או בלי קהל, הכי חשוב שנבוא מוכנים, לעשות משחק טוב ולקחת שלוש נקודות. בשבילי לא משנה, עם קהל או בלי קהל. אני רוצה לבוא מרוכז, לעבוד קשה, למרות שלבית"ר יש קהל מטורף ואני אוהב את האווירה שם, זה יוריד מאיתנו קצת לחץ".

על הכנות לקראת ההתקפה החזקה של בית"ר: "לבית"ר יש התקפה מצויינת, שנמצאת בתקופה טובה, הם נותנים הרבה שערים, אבל לנו יש הגנה טובה, ואנחנו עושים את העבודה בזמן האחרון ולא סופגים הרבה. אנחנו עובדים קשה באימונים, כדי לבוא מוכנים ומרוכזים לעצור את ההתקפה של בית"ר".

לסיום התייחס חבשי, להתאקלמות האישית שלו בקבוצה ואמר: "בתחילת העונה, כשהגעתי לבני יהודה, היתחה לי הרגשה טובה להמשך העונה. התאקלמתי מהר מאוד, כאילו אני שייך לבני יהודה שלוש או ארבע שנים. עבדתי קשה וברוך השם שהולך לי מצוין, צריך להמשיך ככה, כי עדין לא נגמרה העונה".

בתוך כך הודיעה הקבוצה כי משחק הרדיוס מול עירוני קריית שמונה במסגרת המחזור ה-24 ייערך באצטדיון רמת גן (25.2).


הרכב משוער:
אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, איציק עזוז, דן מורי, עאיד חבשי, בן תורג'מן, סתו פיניש, יובל אשכנזי, יונתן כהן, אלמוג בוזגלו, נריוס ואלסקיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי