וארן החלים ויחזור להרכב בית"ר, קריאף יועדף על קלטינס

אנתוני וארן
אנתוני וארן | דני מרון

החלוץ צפוי לעלות לצד שכטר ועזרא בהתקפה מול בני יהודה ביום שני (21:00). בן זקן במסיבת העיתונאים: "קליימן לא קשור לספיגת השערים, אנחנו קבוצה. עדיף טדי מלא ולא ריק, אבל נבוא לעשות את העבודה גם כך"

(גודל טקסט)
"קצב ספיגת השערים שלנו לא קשור לשחקן מסוים וגם לא לשוער בוריס קליימן", כך אמר בני בן זקן במסע"ת של בית"ר ירושלים לקראת המשחק בשני (21:00) מול בני יהודה, "אנחנו כובשים כקבוצה וגם סופגים כקבוצה ולא צריך להתעסק בשחקנים ספציפיים".


"יש משחקים שבכלל לא פשוט לנצח, בטח שאנחנו לא משחקי טוב. המשחק באשקלון היה כזה ובכל זאת לקחנו את שלוש הנקודות".


  • תחרות תחפושות: מכבי ת"א והפועל ב"ש מחליפות תפקידים


על כך שהמשחק מול הזהובים ייערך ללא קהל:
"היה לנו עדיף טדי מלא, אבל אין מה לעשות נבוא לעשות את העבודה גם במצב הזה".



בן זקן. הקבוצה תפיק לקחים מהסיבוב הקודם? (בית"ר ירושלים, רשמי)


הפקת הלקחים מההפסד לבני יהודה 3:2 בסיבוב הראשון: "היה לנו משחק טוב נגדם אבל לא היינו מרוכזים עד סוף המשחק והם הפכו וניצחו. למדנו מכך והפעם נצטרך להישאר בפוקוס עד הסוף".


שיטת המשחק למחר:
"מתחילת העונה אנחנו מגוונים. אמצע מעובה או לחץ גבוה. בכל מקרה בני יהודה נמצאת בפלייאוף העליון בזכות כך שנשתמש ולהשתמש בכל מה שניתן".


בית"ר שנמצאת בתקופה נהדרת, תעלה למשחק בידיעה שנצחון יקפיץ אותה למקום השני, מרחק נקודה אחת בלבד מהמוליכה הפועל באר שבע, כאשר במחזור הבא ייפגשו שתי הקבוצות לקרב צמרת לוהט בטרנר. המשחק הזה חשוב מאוד גם לזהובים, שזקוקים לנקודה אחת בלבד בארבעת המשחקים שנותרו לליגה הסדירה כדי להבטיח את מקומם בפלייאוף העליון באופן מעשי.




"למדנו מההפסד לבני יהודה" (דני מרון)

 

על פי האימון המסכם של בית"ר, נראה שאנתוני וארן, החלוץ שמועמד לתגלית העונה, ישוב להרכב אחרי שהתאושש מפציעה בשרירי הגב התחתון. בצוות המקצועי מסתמנת עדיפות לאופיר קריאף, על פני דוד קלטינס, בקישור האחורי, לצידם של קלאודמיר ואריק סאבו. חן עזרא ואיתי שכטר שנמצא בכושר נפלא, יפתחו יחד בחלק הקדמי.

הרכב משוער: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, טל כחילה, מיקי סירושטיין, מרסל הייסטר, קלאודמיר, אופיר קריאף (דוד קלטינס), אריק סאבו, חן עזרא, איתי שכטר, אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי