קלינגר: שיימן לא חתם בב"ש, אבל זה הכעיס אותי מאוד

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה התייחס לסאגה סביב עתידו של המגן אחרי ה-0:2 על נתניה: "ניהל מו"מ בלי להגיד לנו". על הפועל ב"ש: "כשאני רוצה שחקן אני מתקשר למאמן קודם". דראפיץ': "לא הכנתי את הקבוצה שלי כמו שצריך". צפו

(גודל טקסט)
הפועל חיפה שוב הוכיחה הרבה אופי כשגברה הערב (ראשון) 0:2 על מכבי נתניה ונצמדה לבית"ר ירושלים במקום השלישי בטבלה. גילי ורמוט כבש את שערו הראשון מאז חצה את הכביש ואלון תורג'מן הכפיל לאחר טעות קשה של דני עמוס. חניכיו של ניר קלינגר הסתדרו ללא שמואל שיימן שפתח על הספסל בצל השמועות על מעבר להפועל באר שבע. מנגד קבוצתו של סלובודאן דראפיץ' התקשתה ללא דיא סבע המורחק והיא תנסה להבטיח רשמית את המקום בפלייאוף העליון מול מכבי חיפה בסמי עופר במחזור הבא.


דראפיץ' לא התרגש מההפסד: "יש משחקים כאלה במהלך העונה. אנחנו רוצים לשכוח אותו כבר ולהסתכל קדימה. עשינו כל כך הרבה משחקים טובים ופתאום עשינו משחק כזה רע. אין לי טענות לחבר'ה. צריך להסתכל מה אנחנו צריכים לתקן כי כבר במחזור הבא יש לנו פה בסמי עופר את מכבי חיפה. אנחנו רוצים להיצמד למטרה שלנו ולהבטיח את המקום בפלייאוף העליון בשבוע הבא".



חסורנו של סבע: "היו תקופות שששחקנים טובים כאלה ואחרים לא שיחקו וניצחנו. אנחנו צריכים להיראות טוב יותר ולהביא יותר אנרגיות. נתנו להפועל חיפה מתנות שבדרך כלל אנחנו לא נותנים. אני מצטער בשביל הקהל שליווה אותנו. הם צריכים לדעת שלפעמים יש משחקים כאלה ואנחנו ננסה לפצות אותם במשחק הבא. לפעמים יש משחקים בלי אנרגיות".



התנצל בפני הקהל. דראפיץ' (ערן לוף)


המשך העונה: "המטרה שלנו היא להגיע לפלייאוף העליון. יש פה כל כך הרבה צעירים מוכשרים והם צריכים ללמוד ממשחקים כאלה וזה בית ספר עבורם. יש משחקים כאלה ששום דבר לא הולך ואנחנו צריכים להסתכל כבר הלאה. אני לוקח אחריות על כך שלא הכנתי את הקבוצה שלי כמו שצריך ואני צריך ללמוד מזה".


קלינגר סיכם: "יש לי סיבות לחייך. לא בגלל התוצאה, אלא בזכות צורת המשחק שלנו. אני שמח שעשינו הכנה בקיץ ולמדנו לשחק עם שלושה בלמים. זה עבד היום כאילו אנחנו משחקים כך כל העונה. זה מראה איזה שחקנים יש לי. כשהם רוצים לפתוח חזק הם יודעים לעשות את העבודה. קבוצות תחתית כמו רעננה לוקחות נקודות ובאות להלחם על החיים שלהם ולכן אמרתי בשבוע שעבר שזה לא סוף העולם שעשינו שם תיקו. הקרדיט הוא קודם כל של השחקנים. אני יכול ללמד, הם מבצעים את ההוראות. בחמישה אימונים הם הצליחו להחליף שיטה. מי שנמצא במקצוע שלנו מבין שזה לא פשוט. כל העונה שיחקנו עם ארבעה בהגנה, אבל נגד נתניה זה כמעט לא אפשרי לשחק כך. פיצחנו את זה, עברנו על המשחקים שלהם ועשינו הכנה מצוינת. הצלחנו לנטרל את נתניה בכל פרמטר".



נותן את הקרדיט לשחקנים. קלינגר (ערן לוף)


המשחק מול מכבי תל אביב בשבוע הבא: "אנחנו עדיין מאחורי השלישייה הראשונה, אבל יגיע שלב שאנחנו ממש נשים את הרגל שם. בשבוע הבא מול מכבי תל אביב זה משחק שאתה מסתכל במראה. זה לא משחק שיגמור את העונה לכאן או לכאן. אנחנו לא נכריז שאנחנו אלופים אם ננצח שם. כל המשחקים עד סוף העונה יהיו טובים עם הרבה קהל ועניין. בשביל זה התכנסנו כאן".


על שמואל שיימן: "לפי המידע שלי הוא לא חתם בהפועל באר שבע אבל כן, הוא עשה טעות. הוא ניהל משא ומתן בלי להגיד לנו. שמואל הוא איש יקר והוא אוהב אות הפועל חיפה. הוא עדיין לא חתם על חוזה ואנחנו נדחה את כל זה לקיץ. מגיע לחיים מגלרשווילי גם דקות משחק והוא היה מצוין היום. בגלל כל מה שהיה סביבו שיימן לא התאמן השבוע כמו שצריך והוא התחיל על הספסל".


ההתנהלות של הפועל באר שבע: "ממן ושיימן זה שני מקרים שונים. ממן לא רצה להיות חלק מהפועל חיפה וראה את העתיד שלו במקום אחר. קיבלנו סכום נאה, אני לא מכחיש, והם קנו אותו כמו שקנו בעולם את קוטיניו ואלכסיס. חנן הלך לדרכו ואני מאחל לו שיצליח. במקרה של שמואל כבר אי אפשר להגיב כי החלון נסגר. אנחנו צריכים לשחק מול באר שבע עוד שני משחקים וזה לא פייר פליי ככה. זה חוקי, אבל לא יפה. אם אני רוצה שחקן של קבוצה אחרת אני מתקשר למאמן ושואל אותו. כך היה עם איבנצ'יץ' שהבאתי מאשקלון, התקשרתי ליובל קודם וזו הדרך שלי. יש אנשים שעובדים אחרת. זה חוקי ואנחנו לא מתבכיינים. זה קצת הפריע לי ואפילו הכעיס אותי מאוד". 



ניהל משא ומתן מאחורי גבו של קלינגר. שיימן (מאור אלקסלסי)


גילי ורמוט, שכבש את שערו הראשון מאז חצה את הכביש, התרגש בסיום: "שער משמעותי עבורי. מבחינה קבוצתית חשוב שניצחנו כדי להתרחק מנתניה. זה שער שחשוב לי מאוד באופן אישי. השתלבתי די מהר למרות שלקח לי קצת זמן להיכנס לכושר. אני שמח שכבשתי, זה חשוב לביטחון".


הבישול של בן בסט: "ישר רצתי אליו. אני יודע להודות. עדן הוא אישיות ואחד המנהיגים פה. הוא קיבל אותי יפה פה. הוא פרגן היום ואני מאמין שזה ישתלם לו בעתיד".


המשחק מול מכבי ת"א במחזור הבא: "יש את הטופ 4 כרגע, יהיה משחק מעניין מול קבוצה שהפסידה במחזור האחרון ותבוא בטירוף. קלינגר יכין אותנו ספציפית למשחק הזה".

 


הכובש והמבשל חוגגים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי