ערן לוי התעצבן מההקנטות של אוהדי הפועל חיפה

ערן לוי
ערן לוי | ערן לוף

לא רגוע במכבי נתניה אחרי ה-2:0 להפועל חיפה, אחד השחקנים אמר: "המשחק החלש ביותר שלנו העונה". גורם במועדון: "חשבו פה שהעונה נגמרה, זה עניין של אופי". קייטה מאוכזב ממעמדו. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

עד הדקה ה-89 במשחק מול בני סכנין, במכבי נתניה ראו את עצמם מבטיחים באופן סופי את המקום בפלייאוף העליון, אלא שאז היהלומים ספגו שער שוויון דרמטי ואמש (ראשון) יצאו לסמי עופר למפגש מול הפועל חיפה, כשניצחון היה מתקן את אובדן הנקודות בשבוע שעבר, אלא שנתניה שוב פישלה והפסידה 2:0 להפועל חיפה, ובכך התרחקה למרחק של עשר נקודות מהמקום הרביעי.

בהיעדרו של דיא סבע, ערן לוי נראה עצבני לאחר ש"זכה" להקנטות מצידם של קהל אוהדי הפועל חיפה. גם החלפתו של אלחסן קייטה בג'ייק רוז'נסקי לא הוכיחה את עצמי ולמעשה עד הכנסתם של לאנדרו ריביירו ועלי מוחמד ובמיוחד של ברק בדש לקראת הסיום, נתניה כמעט ולא איימה על השער של ארנסטס שטקוס.

"יש גם ימים כאלה, אבל היה משחק ממש לא טוב שלנו, אולי החלש ביותר העונה", סיפר באכזבה אחד השחקנים. "זה מסוכן כי עוד לא הבטחנו את המקום בפלייאוף העליון. אנחנו צריכים נקודה ויש לנו משחקים מול מכבי חיפה ובני יהודה, אבל נהיה חייבים גם שק"ש תאבד נקודות בעצמה", אמר.

בנתניה מקווים שחזרתו של דיא סבע, מלך השער הליגה, תחזיר את הקבוצה לתלם, כאשר שם ציינו כי הם מאמינים ביכולתם לחזור לפחות עם נקודה מהמשחק מול מכבי חיפה בשבת ובכך לסגור עניין, אך יש מי שמפחד מהעובדה כי שני המשחקים האחרונים יפגעו בקבוצה בהמשך: "כנראה שחשבו פה שהעונה נגמרה ושיהיה בסדר ונבטיח את המקום בפלייאוף העליון. זה עניין של אופי", סיפר גורם במועדון.

ערן לוי. התעצבן מהקנטות האוהדים (ערן לוף)
ערן לוי. התעצבן מהקנטות האוהדים (ערן לוף)

בצוות המקצועי סיפרו כי אלחסן קייטה, היה מתוכנן להיכנס כחילוף שלישי, אך בקבוצה ידעו שהכנסתו כזר שישי, תגרור עונש של הפסד טכני ולכן שיתפו את ברק בדש. בדש, אומנם החמיץ מספר מצבים, אך בקבוצה ציינו כי מרגע שנכנס, סוף סוף היה נראה כי יש על מי לשחק בחוד ההתקפה. "התחלנו פתאום להגיע למלא מצבים. הקבוצה הזאת חייבת חלוץ שפיץ". קייטה, לטענת אנשים בקבוצה, נראה מאוכזב ומאז שחל פיחות במעמדו נראה שונה בהתנהגותו.

גם אחד המאמנים שי ברדה התאכזב מההפסד: "הדברים שמאפיינים את מכבי נתניה זה משחק הלחץ והנחישות ולא ראינו את זה היום. ברגע שאנחנו לא מקבלים את מה שאנחנו רוצים, עשינו חילופים. שיחקנו לא טוב ואנחנו כמאמנים לא הכנו את הקבוצה כמו שצריך. נצטרך לתקן בשבת מול מכבי חיפה. אנחנו צריכים לנצח עוד משחק אחד לפחות כדי להבטיח את הפלייאוף ואנחנו נעשה את זה. כל העונה הייתה מצוינת. צריך לשכוח מהמשחק הזה. המשחק היה עבורנו נורה אדומה. ראינו שהפלייאוף הולך להיות קשה, ואנחנו כמאמנים צריכים להכין את הקבוצה יותר טוב ולדעת ללמוד מטעויות".

אביב אברהם ועדן בן בסט (ערן לוף)
אביב אברהם ועדן בן בסט (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי