מכה לעירוני ק"ש: שמיר ינותח וצפוי להיעדר כחודש וחצי

טוני וואקמה מול עדן שמיר
טוני וואקמה מול עדן שמיר | דני מרון

בבדיקת MRI שעבר הקפטן התגלה שהוא סובל מקרע חלקי במיניסקוס. זועבי שזכה למחמאות: "לא קל לשבת ארבע שנים על הספסל". יחמיץ את הפועל ב"ש בגביע. במועדון נוטים לממש את האופציה על רדיבוייביץ'

(גודל טקסט)
מכה קשה לקריית שמונה. הקפטן עדן שמיר עבר היום (שני) בשעות הצהריים בדיקת MRI בה התברר כי הוא סובל מקרע חלקי במיניסקוס והוא צריך לעבור ניתוח. שמיר צפוי לפגוש ביומיים הקרובים עוד רופאים, אך ההערכה היא שלאחר הניתוח הוא צפוי להיעדר כחודש וחצי מהמגרשים. משמעות הדבר היא שהוא יחסר לקבוצה במשחק השני של רבע גמר גביע המדינה מול הפועל באר שבע. "עדן הפך בחודשיים האחרונים לאחד השחקנים החשובים אצלנו ומדובר במכה קשה לקבוצה" אמרו בקריית שמונה.


בגזרה החיובית יותר, בקבוצה מרוצים מה-0:1 הביתי נגד הפועל אשקלון, שהשכיח מעט את התבוסה 4:0 למכבי חיפה בשבוע שעבר והחיוך שב לפניהם של אנשי המועדון, לפחות לזמן קצר. במועדון יודעים שהסיכוי להגיע לפלייאוף קיים אבל קלוש, וינסו להציל את העונה ברבע גמר גביע המדינה נגד הפועל באר שבע.



המאמן חיים סילבס הוציא לא מעט אוויר ואמר בסיום: "המשחק שחרר לנו לחץ אחרי הרביעייה שחטפנו מול חיפה כי המשחק הזה עמד לי בגרון. היינו יותר טובים וניצחנו בצדק. אי אפשר להתעלם מהעובדה שאנחנו חזקים בגביע ואנחנו רוצים לסיים בצורה טובה גם את הליגה".
 

מילוש רדיבוייביץ' (ערן לוף)
מילוש רדיבוייביץ' (ערן לוף)


במועדון שיבחו אחרי המשחק את המגן מילוש רדיבוייביץ', שכבש את השער היחיד במשחק ואת השוער מהדי זועבי. הסרבי, שכבר קיבל הודעה על שחרורו בתחילת העונה, החליט להישאר בסגל וניתנה לו הזדמנות מחודשת, אותה הוא מנצל כדי לשמור כבר חודשיים על מקום בהרכב. בקבוצה מחזיקים באופציה להמשך ההתקשרות והנטייה היא לממש אותה לאור השיפור ביכולתו במשחקים האחרונים.


גם זועבי זוכה להערכה ולא מן הנמנע כי יזכה לקרדיט נרחב עד סיום העונה: "המשחק הזה הוריד מאיתנו לחץ", סיפר השוער. "רצינו להחזיר את הכבוד האבוד למועדון ולבעלים איזי שרצקי ועשינו את זה בגדול. במשחק בחיפה היינו טובים עד הגול הראשון ועד להרחקה אבל התדרדרנו. אני מרגיש ממש טוב עם העובדה שאני משחק ואמשיך לתת הכל לקבוצה לקראת העונה הבאה. כאשר איתמר ניצן יחלים, המאמן יחליט ואכבד כל החלטה שלו".


הערב בראיון לתוכנית הספורט של 103FM המשיך זועבי באותו הקו ואמר: "אחרי המשחק מול מכבי חיפה אמרנו שאנחנו חייבים להחזיר את הכבוד למועדון ולאיזי. עשינו את זה ועכשיו יש לנו מטרות בגביע המדינה ואת בני יהודה. צריכים לנצח ממשחק למשחק".

 


זועבי. יחפש אתגר חדש בקיץ? (ערן לוף)

 

המצב בשער כשאיתמר ניצן יחזור: "בינתיים אני משחק, חושב על איך לשמור על שער נקי ולשחק טוב. איתמר חזר להתאמן. אם חיים יחליט שהוא נותן לו לשחק אני מכבד את ההחלטה שלו. בסוף העונה אם אני ארגיש ששנה הבאה אני גם אהיה על הספסל אני אדבר עם אבי נמני שיבדוק לי איפה אני יכול לשחק. זה קשה לשבת ארבע שנים על הספסל, יש לי עוד שנתיים בחוזה".

 

העונה של הקבוצה: "המטרות שלנו היו פלייאוף עליון. אז כן, נכשלנו. אכזבו את איזי ולא ציפינו שתהיה עונה כזאת. אבל עכשיו יש לנו עוד מטרה והולכים חזק מאוד על הגביע. נעשה הכל כדי להחזיר לאיזי אחרי שאכזבנו אותו ואת האוהדים וצריכים להחזיר להם בגדול".

 

האוהדים: "למרות שהאוהדים מעטים, הם עוזרים לנו ומעודדים אותנו מרגישים את זה. אני מכיר את כולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי