"המשחק מול עירוני קריית שמונה יהיה על עונה שלמה"

שחקני בני יהודה מאוכזבים
שחקני בני יהודה מאוכזבים | דני מרון

אחרי ההפסד 2:0 לבית"ר ירושלים, שמנע מהקבוצה אפשרות להבטיח את המקום בפלייאוף העליון, בבני יהודה יודעים שהמחזור הבא יהיה גורלי. עזוז: בהחלט מאוכזבים. אבוקסיס: "בית"ר נתנה ולא ידענו לקחת"

(גודל טקסט)

בני יהודה החמיצה אמש (שני) הזדמנות לסגור סופית את המאבק על המקום בפלייאוף העליון כשנוצחה 2:0 על ידי בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. ניצחון היה מבטיח סופית את המקום השישי, אך כעת הפער מעירוני קריית שמונה שבמקום השביעי עומד על שבע נקודות, כשנותרו שלושה משחקים ותשע נקודות בקופה עד סיום הליגה הסדירה.

ביום ראשון תארח בני יהודה את קריית שמונה לקרב ישיר על הכרטיס הנכסף, במשחק רדיוס שייערך באצטדיון רמת גן, בשל העונש שספגה הקבוצה בבית הדין בגין קריאות גזעניות מצד אוהדי הקבוצה. "נגד קריית שמונה זה משחק על עונה שלמה", אמרו אמש בקבוצה. "יכולנו לסגור את הסיפור בשבועות האחרונים ולא עשינו את זה, עדין הכל תלוי רק בנו".

מי שייעדר מהמשחק החשוב הוא המגן מאור קנדיל, שאומנם נמצא בעונה נפלאה, אך אמש איבד את הריכוז וספג שני כרטיסים צהובים בתוך שלוש דקות והורחק בכרטיס אדום. איציק עזוז ששיחק אמש כבלם שלישי צפוי לפתוח במקומו בעמדת המגן במשחק הקרוב.


תחושת החמצה בבני יהודה (דני מרון)

"לגמרי מרגישים תחושת פספוס", אמר הקפטן עזוז בסיום המשחק. "רצינו לסיים כבר את הסיפור מבחינת ההעפלה לפלייאוף העליון ולצערי לא עשינו את זה. עם קצת יותר ריכוז ופוקוס, התוצאה הייתה יכולה להיות אחרת ואנחנו בהחלט מאוכזבים ממנה. אנחנו כבר עם הפנים קדימה. המשחק מול קריית שמונה קריטי עבורנו ויש לנו קבוצה מספיק חזקה וטובה בשביל לנצח ולסיים את העונה בפלייאוף העליון".


על כך שהמשחק נערך ללא קהל:
"זה בהחלט לא נעים לשחק בלי קהל, אבל זה לא יכול להוות תירוץ מבחינתנו. זה מבאס לראות מגרש ריק, אין ספק שזה מאבד מהחוויה של המשחק. אני לא מבין למה העונשים האלה עדיין קיימים, אבל לא בגלל זה הפסדנו".

"עד הכרטיס האדום, היה משחק שקול", אמר המאמן המאוכזב יוסי אבוקסיס בסיום. "היו דקות שלנו, היו דקות של בית"ר והיה משחק בלי מצבים באווירת היציעים הריקים. הצהוב השני של קנדיל נתן יתרון לבית"ר. היה משחק התקפה רע מאוד שלנו, עם הרבה איבודי כדור של שחקנים טובים. אם היינו מעיזים קצת יותר, אולי היינו כובשים. אני מאוד מאוכזב כי בית"ר נתנה לנו לשחק ולהחזיק בכדור ופשוט לא לקחנו. משחק ההתקפה שלנו בכלל לא היה קיים. השחקנים איבדו כדורים בנונשלנטיות, כאילו זה משחק אימון ואיבודי הכדור היו באווירה של אימון, אז אולי העובדה שלא היה קהל השפיעה יותר עלינו. אני לא זוכר את הקבוצה שלי מאבדת כל כך הרבה כדורים בחלק ההתקפי".


אבוקסיס. "עד שלא נהיה בפלייאוף העליון, אהיה מודאג" (דני מרון)

הקרב על הכרטיס לפלייאוף העליון: "עד שלא נהיה בפנים, תמיד אהיה מודאג. יכולנו לעשות את זה ולגמור את הסיפור כבר היום, אבל ביום ראשון נגד קריית שמונה זה יהיה המשחק החשוב ביותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי