רשמי: גבריאל תמאש סיכם לשנתיים נוספות בהפועל חיפה

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | ערן לוף

בתום שיחה בין הבעלים יואב כץ לרומני סוכמו מרבית התנאים, חתימה רשמית תתבצע ביומיים הקרובים והשחקן ירוויח 200 אלף דולר לעונה. תורג'מן יסכים לחתום על חוזה חדש אם שכרו ישודרג, שיימן ייקנס ב-8,000 שקל

(גודל טקסט)

הפועל חיפה הודיעה היום (שלישי) שהבלם הרומני גבריאל תמאש סיכם לשנתיים נוספות לאחר שיחה עם הבעלים יואב כץ והחתימה הרשמית צפויה להתבצע ביומיים הקרובים.

לאחר עזיבתו של חנן ממן בחודש ינואר והסאגה סביב המגן שמואל שיימן החליט הבעלים יואב כץ להאיץ את השיחות סביב השחקנים שאינם להם חוזה לעונה הבאה ובראשם תמאש.

כבר בסוף השבוע החלו שיחות רשמיות בין הצדדים שעלו מדרגה ביומיים האחרונים והצדדים הגיעו לסיכום בו הבלם ירוויח כ-200 אלף דולרים לעונה ויחתום לשנתיים הקרובות. בהודעה הרשמית מהמועדון נמסר: "בתום שיחה בין הבעלים יואב כץ לשחקן סוכמו עקרונית מרבית מתנאי ההסכם החדש לשתי העונות הבאות והחוזה צפוי להיחתם ביומיים הקרובים". ראוי לציין שהמאמן ניר קלינגר לחץ כל התקופה האחרונה להשאיר את השחקן במועדון.

בנוסף החל כץ במגעים עם החלוץ אלון תורג'מן ובסביבתו של השחקן אמרו כי אם הקבוצה תשדרג את חוזהו, הוא יסכים לחתום על חוזה חדש. במועדון עדיין לא איבדו תקווה כי גם שמואל שיימן ישנה את דעתו ויישאר. המגן אומנם מבוקש בהפועל באר שבע שכבר התחילה בשיחות עמו, אך טרם חתם ולכן יגישו לשחקן הצעה נוספת.

גבריאל תמאש. ממשיך בכרמל (ערן לוף)
גבריאל תמאש. ממשיך בכרמל (ערן לוף)

ללא קשר, המגן חיים מגרלשווילי, שהרשים במשחק האחרון מול מכבי נתניה, צפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט גם במשחקים הקרובים. שיימן צפוי לספוג קנס של 8,000 שקלים על כך שעזב את האסיפה של הקבוצה בסוף השבוע שעבר.

שמואל שיימן. ייקנס ויקבל הצעה לחוזה חדש (ערן לוף)
שמואל שיימן. ייקנס ויקבל הצעה לחוזה חדש (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי